متجاوزي به نام "جاستين بيبر"/ بيش از 800 مورد تجاوز جنسي در سراسر دنيا+عكس

براساس گزارش پليس بين‌الملل متجاوز مطرح كه كودكان دختر و پسر 9 سال را پس از شكار از سراسر دنيا مورد سوءاستفاده جنسي قرار مي‌داد، دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران رابرت هانز كه به عنوان بزرگترين متجاوز اينترنتي توسط پليس بين‌المللي شناسايي و دستگير شد، قربانيان خود را از آسيا و اروپا و آمريكاي شمالي انتخاب مي‌نمود.

او از نام مستعار هنرمند و خواننده جوان و مطرح اروپايي جاستين بيبر ستاره پاپ به جاي نام خود براي جذب و فريب دادن قربانيان خود استفاده مي‌كرد حتي در مواردي از تصوير اين خواننده پاپ كه طرفداران بي‌شماري در سراسر دنيا به ويژه موارد ياد شده دارد به جاي تصوير خود در پست‌هاي الكترونيكي خود به ويژه فيس بوك و توئيتر استفاده مي‌نمود.

وي با تسلط كامل به زبان‌هاي كره‌اي و چيني و قربانيان خود را كه از نوجوانان طرفدار اين خواننده پاپ بودند انتخاب و پس از آشنايي و قرار به منطقه مورد نظر سفر كرده و قرباني ساده‌لوح به خيال آنكه با جاستين بيبر قرار ملاقات دارد بي‌صبرانه به انتظار وي در اتاق هتلي كه رابرت به صورت اينترنتي در شهر مورد نظر رزرو كرده بود لحظه شماري مي‌كرد كه با حضور رابرت كاخ آرزوهاي قرباني فرو مي‌ريزد.

اين متجاوز 3 سال به اين شيوه قربانيان خود را در سال‌هاي 2012،2011،2010 شكار مي‌نمود.

پس از دستگري وي از كامپيوتر شخصي‌اش بيش از 800 فيلم كه از قربانيان خود در حين انجام عمل بي‌شرمانه‌اش تهيه كرده بود بزرگترين شبكه توليد فيلم‌هاي مستهجن را نيز از آن خود كرده بود كه به صورت اينترنتي اين فيلم‌ها و تصاوير را در ازاي چند دلار به فروش مي‌رساند و صرف هزينه سفر و رزرو اتاق‌هاي هتل مي‌كرد.

اين شكارچي كه در يك عمليات با هماهنگي پليس بين‌الملل اينترپل صورت گرفت در تاسماني جايي كه وي با يك دختر 14ساله قرار داشت اواخر سال 2012 شناسايي و دستگير شد.

پس از تكميل پرونده وي در دادگاهي كه روز گذشته در شهر ميدلز بورو در شمال شرقي انگلستان تشكيل شد به اعدام پس از 14 سال زندان محكوم شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نوشین
۰۰:۰۹ ۱۰ تير ۱۳۹۴
اگه این خبر واقعی باشه , به نظرم اون دخترای بیچاره ی قربانی این ماجرا , خیلی ساده بودن که فکر کردن جاستین بیبر باهاشون قرار گذاشته . ولی واقعا دلم براشون سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ستوده
۱۵:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
فرنوش جان عزیز دلم این که جاستین رو نمیگه داره یه یارو رو میگه که به اسم جاستین این کارهارو کرده :|
believe tour خیلی عشقه :X
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۶ دی ۱۳۹۲
اصلا دوست نداشتم
Iran (Islamic Republic of)
فرنوش
۲۲:۰۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
الان که سرو حال زنده توی تور believe داره کنسرت اجرا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۵:۳۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
افرین به این پلیس ها با این سرعت عمل.نذاشتن به هزار تا برسه
آخرین اخبار