بزرگترین نوزادان دنیا +عکس

به دنیا آمدن نوزاد و تولد یک فرزند در خانواده یکی از زیباترین اتفاقاتی است که می تواند در خانه ها رخ دهد. معمولا به دنیا آمدن یک بچه می تواند نشانه رشد و برکت در آن خانه باشد از این رو همیشه نوزادان همراه خود شادی می آورند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، نوزادان هنگامی که به دنیا می آیند تقریبا همشکل هستند و وزنی یکسان در حدود 2 کیلوگرم دارند. قد بیشتر نوزادان در حدود 50 تا 60 سانتی متر است اما در میان همین نوزادان نیز گاهی می توان نمونه های عجیب پیدا کرد. نوزادان عجیب معمولا دچار مشکلات نادر هستند و گاهی اوقات نیز تنها به خاطر قد و اندازه شان عجیب می شوند.

** جاسلین



در سال 2013 کودکی در یکی از بیمارستان های المان به دنیا آمد که سریعا وارد روزنامه ها و ستون عجایب سایت های خبری شد. این کودک 6.1 کیلوگرم وزن داشت و قدش نیز 57 سانتی متر بود. این کودک در یکی از بیمارستان های تخصصی زایمان آلمان به دنیا آمد و این روزها نیز از سلامت کافی برخوردار است. مادر این کودک در هفته 24 ام از بارداری خود دچار یک بیماری خاص شد که این بیماری باعث تولد کودکان بزرگ میشود.

** استفان لویت



در سال 1963 کودکی بزرگ در یکی از بیمارستان های استرالیا به دنیا آمد که تبدیل به رکورددار سنگین وزن ترین کودک استرالیا شد. این کودک که این روزها دیگر 50 سال سن دارد در زمان تولد 7.33 کیلوگرم وزن داشت. این بچه در حالی به دنیا آمد که میانگین وزن طبیعی برای ی بچه استرالیایی تنها 3 کیلوگرم است. این روزها این مرد 97 کیلوگرم وزن دارد و قدش نیز 1.86 است.

** ماکسیم مارین



چندی پیش در مادرید مادری 40 ساله فرزندی را به دنیا آورد که در اسپانیا منحصر به فرد است. این کودک 6.2 کیلوگرم وزن داشت. این کودک سنگین وزن زمانی که به دنیا آمد مورد آزمایش های مختلف قرار گرفت تا سلامت آن کاملا چک شود. مادر این کودک می گوید، پزشکان وعده یک کودک تپل را داده بودند اما فرزندی که به دنیا آمد بسیار بزرگتر از حد تصور بود.

**جورج کینگ



بزرگترین بچه ای که تا به حال در انگلستان به دنیا آمده است "جوج کینگ" نام دارد. این کودک زمانی که به دنیا آمد 7.4 کیلوگرم وزن داشت که این عدد تقریبا دو برابر یک کودک معمولی است. پدر و مادر این کودک نیز در عین ناباوری لاغر هستند و در هنگام به دنیا آمدنشان نیز معمولی بوده اند. پزشکان بروز برخی اختلالات هورمونی را دلیل به دنیا آمدن این کودک کمی عجیب دانسته اند. این نوزاد این روزها در سلامت کامل زندگی می کند.

** جامایکل



در سال 2011 بود که خانمی به نام جانت جانسون فرزندی را به دنیا آورد که 7.5 کیلوگرم وزن داشت. پزشکان که ابتدا احتمال میدادند این بچه مشکلات مختلفی داشته باشد پس از آزمایش های مختلف نتوانستند حتی یک نقص در بدن او پیدا کنند و او را به خانه فرستادند. این پسر بچه به عنوان بزرگترین کودک متولد شده در تگزاس شناخته میشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نيلوفر
۱۳:۵۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
ماشاالله چقدتپل وجيگرن انشالله سالم باشن
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۰۰:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
هیچ کار خدا بی حکمت نیست...........
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۶:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
الهی............................
Iran (Islamic Republic of)
youssef
۱۷:۱۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
بجه هرچی باشه شادی داره چاقو لاغرش مهم نیست سالم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
خیلی ناز هستند
الهی که سلامت باشند
Germany
farzad
۲۳:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
baba hala dava nakonin bichare nane baba shoon
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۱۳:۰۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
بی چاره مامان هاشون.......
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۲۰:۲۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
بی چاره بابا هاشون...
آخرین اخبار