رئیس صندوق رفاه دانشجویی:

میزان هزینه بیمه تکمیلی دانشجویان مشخص شد/ 5 میلیون تومان هزینه جراحی‌های خاص

میزان هزینه بیمه تکمیلی دانشجویان در سال تحصیلی جدید مشخص شد چنانچه 5 میلیون تومان هزینه جراحی های خاص و 3 میلیون تومان هزینه جراحی های عمومی اعلام شد. اعلام شد.

کیوان مرادیان،رئیس صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران  گفت: در خصوص بحث بیمه تکمیلی دانشجویان در سال تحصیلی جدید باید بگویم که امسال میزانی که برای بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده در جراحی خاص 5 میلیون تومان جراحی عمومی 3 میلیون تومان، پاراکلینیک 300 هزار تومان و آزمایشگاه 200 هزار تومان است.

 وی در ادامه گفت: همچنین امسال برای دانشجویان دندانپزشکی و عینک را  هم در نظر گرفته ایم که مورد استقبال قرار گرفته و هزینه آن 200 هزار تومان برای دندانپزشکی  و 100 هزار تومان برای عینک است چنانچه در این بیمه دانشجویان باید حتما بیمه پایه داشته باشند.

مرادیان در ادامه گفت: میزان بیمه حوادث در فوت 10 میلیون تومان و در نقص عضو 2 میلیون تومان است البته بر این مبنا هر شرکت بیمه ای که آماده باشد می تواند با صندوق رفاه همکاری کند چنانچه هر شرکت بیمه ای موظف است 10 درصد از کل حق بیمه را می گیرد که البته با نظارت صندوق رفاه و هزینه بیمه تکمیلی آن در نظر گرفته شده است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  میزان بیمه پرداختی از مبلغ توافقی سال قبل  کمتر است و هر دانشجویی به هر دلیلی نتوانست این حق بیمه را پرداخت کند به اندازه یکسال وام بیمه تکمیلی تعلق می گیرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ثمین نوبخت
۱۸:۵۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۲
سلام من دانشجوی دانشگاه غیرانتفایی ابا در آبیک قزوین هستم.این بیمه تکمیلی را چگونه می توانم دریافت کنم؟
آخرین اخبار