مشهد/

"فاتح خیبر" مجهزترین گود زورخانه ای کشور در مشهد افتتاح شد

همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع)،"فاتح خیبر" بزرگترین و مجهزترین گود زورخانه ای کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی ورزش در منطقه قاسم آباد مشهد افتتاح شد.



به گزارش گروه استانهاگروه استانهاباشگاه خبرنگاران علی اکبر هاشمی جواهری، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عصر سه شنبه در آغاز مراسم افتتاح این گود زوخانه ای مجهز اظهار کرد: از همه مسئولان ورزشی و غیر ورزشی کشور و استان توقع داریم این مرکز را تنها نگذارند و به کمک هیئت پهلوانی و زوخانه ای استان بیایند تا بتوانیم این مکان را به قطب ورزشی و فرهنگی ورزش زوخانه ای و پهلوانی کشور تبدیل کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: از صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز توقع داریم به این مکان به چشم یک مرکز فرهنگی نگاه کنند و ما را در گسترش فرهنگ پهلوانی یاری دهند.

هاشمی جواهری اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همه تلاش خودش را انجام داده و خواهد داد تا بتواند ورزش پهلوانی و زور خانه ای را دوباره در استان احیا کند.

وی از تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور بهره برداری از گود زورخانه ای "فاتح خیبر" در کمترین زمان ممکن خبر داد و بیان کرد: کلنگ این مجموعه در سال 1387 زده شد و ما همه تلاشمان را کردیم که در کمترین زمان ممکن از این مجموعه بهره برداری کنیم که خوشبختانه و به لطف علی ابن موسی الرضا(ع) توانستیم در این روز مبارک این مجموعه خوب و مجهز را به ورزش زوخانه ای و پهلوانی استان و کشور تحویل دهیم.

گود زوخانه ای "فاتح خیبر" در زمینی به مساحت هزار و 720 متر مربع و با امکاناتی همچون سونا، جکوزی و امکانات و تجهیزات جانبی کاملی به منظور بهره برداری جامعه ورزش زوخانه ای و پهلوانی خراسان رضوی و با هدف گسترش فرهنگ پهلوانی و احیاء ورزش زوخانه ای و با همت اداره کل ورزش و جوانان استان ساخته شده است./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.