جنتي در حاشيه جلسه هيئت دولت خير داد؛

حل موقت بيمه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مشکل مالی به وجود آمده برای بیمه هنرمندان گفت: قرار شد وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی مشکلات را به صورت موقت حل کنند البته سازمان تأمین اجتماعی بر اساس قانون اگر بدهی برای بیمه وجود داشته باشد این خدمت را قطع می‌کند که تأکید شد به صورت موقت این موضوع حل شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران علی جنتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اختصاص یارانه مطبوعات تاکنون بر اساس مؤلفه‌هایی مانند تیراژ و کیفیت بوده است، گفت: در این میان نشریه‌هایی مقالات و عکسها را از سایت‌های دیگر برداشت و نشریاتی نیز خوب مقاله و عکس تولید می‌کنند که باید در تخصیص یارانه در این موارد تجدید نظر شود.

وی درباره انتصاب معاون فرهنگی وزارت ارشاد تصريح کرد: معاون فرهنگی باید انتظارات در حوزه چاپ و نشر و مسائل مربوط به کتاب را تأمین کند بنا بر این باید عنصری دانشمند اهل قلم و خبره در کار فرهنگی باشد و بداند فرهنگ کشور قرار است در کدام سمت پیش برود و همچنین این قدرت را داشته باشد عناصر خبره و آشنا به کتاب را به کار گیرد.

جنتی ادامه داد: چنین عنصری که تحصیلات حوزوی ، دانشگاهی و مدیریت اجرایی قوی داشته باشد مشکل گیر می‌آید که البته در آینده نزدیک این کار انجام خواهد شد.

جنتی درباره مشکل مالی به وجود آمده برای بیمه هنرمندان تصريح کرد: قرار شد وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی مشکلات را به صورت موقت حل کنند البته سازمان تأمین اجتماعی بر اساس قانون اگر بدهی برای بیمه وجود داشته باشد این خدمت را قطع می کند که تأکید شد به صورت موقت این موضوع حل شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار