4 ماه تجاوز در خانه متروکه/ دختر 12 ساله مادر شد+عکس

بر اساس حکم دادگاه در جنوب نیوجرسی متجاوز 47 ساله پس از ربودن دختر بچه 12 ساله که به مدت 4 ماه در اسارت وی بود به جرم تجاوز جنسی آزار و اذیت و چندین مورد ضرب و شتم وحشیانه و شکنجه به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسو شیتد پرس: جوزف آنتونی 47 ساله متجاوز متواری که در 28 اوت سال 2012 قربانی 12 ساله خود را که اکنون 13 سال دارد حین سفرش از نیوجرسی به نیویورک از یکی از شهرستان های حومه نیوجرسی ربوده و به مدت 4 ماه در اسارت خود نگه داشته بود پس از دستگیری عصر دیروز محاکمه شد.

قربانی 12 ساله که اکنون مادری 13 ساله است به همراه والدین خود در دادگاه حاضر شدند.

دادستان فدرال بر این باور است که وی با توجه به سابقه کیفری در نیوجرسی نیویورک و پنسیلوانیا افراد دیگری را نیز مورد تجاوز جنسی و ضرب و شتم قرار داده است.

پس از تحقیقات پلیس وی با هویت های جعلی نظیر دامپزشک، آشپزرستوران، پزشک اطفال کارآفرین، فروشنده و یا دستیار برقی قربانی های خود را که در رده های مختلف بودند، فریب می داد که به گفته پلیس وی یک قمار باز بوده است.

وی با خالکوبی های روی بدن خو و روبان قرمز در مواردی خود را یک بیمار سرطانی معرفی می کرد تا قربانی خود را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد.

پلیس FBI با انتشار عکس وی در خبر گزاری ها و نشریه ها از دیگر قربانیان این پرونده که مورد تعرض جنسی وی قر ار گرفته اند خواستار حضور در اداره پلیس فدرال نیوجرسی شدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۰۰:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
بایداین شیطان صفتهارو شکنجه بدن هرروز نه اینکه اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدیا
۰۲:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
اینروبایدتنشو بایدذره ذره تکه تکه کنند
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۰:۴۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
به نظرم باید این ادم را سنگ سار کنن اشغال
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۲:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
اون دستای لجنشو باید چرخ کنن
عوضی ...
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۱۵:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظرمن باید این اشغال هارو بندازن توی چوب خردکن تاذره ذره بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۱۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
اعدام برای این جور حیوان صفت ها کم است چون یک دفعه و بدون هیچ دردی به درک واصل میشود ، باید شکنجه اش کنند تا زجرکش شود. . . !
آخرین اخبار