فردا آخرین روز نمایش آثار منتخب جشنواره تسنیم

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نمایش آثار منتخب جشنواره تسنیم در بخش فعالیتهای فرهنگی هنری فردا به پایان خواهد رسید.

نرگس معدنی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر با اشاره به جشنواره تسنیم برای دومین بار در غالب دو بخش خلاقیت های فرهنگی و هنری و ابتکارات جامعه محور اظهار داشت: خلاقیت های فرهنگی هنری در سه بخش عکس زنان و زندگی شهری، خوشنویسی کوثر و بهترینها از دور ریختنی ها به صورت همزمان فراخوان و داوری شد و نمایش آثار منتخب از 19 شهریور آغاز و تا فردا در با غ موزه قصر تداوم خواهد داشت.

وی با یاد آوری داوری این آثار در دو مرحله توسط گروه های سه نفری هیئت انتخاب متشکل از افراد متخصص ساکن در محلات جهت ارائه به نمایشگاه مناطق و نیز داوری توسط شورای تخصصی ارزیابی، جهت راه یابی به نمایشگاه متمرکز در باغ موزه افزود: داوری تخصصی در بخش  پنجمین دوره عکس زنان و زندگی شهری توسط خانم غوغا بیات و آقایان مجید دوخته چی زاده، نیک زاد و حسن غفاری انجام شد ضمن اینکه این بخش با هدف ثبت جلوه ها و حضور زنان در زندگی شهری و بویژه نقش آنان در نهاد خانواده در بخشهای زنان و زندگی شهرنشینی، زندگی اجتماعی، خانواده، فرهنگ و تعلیم و تربیت و توانمندیهای فرهنگی اجتماعی برگزار گردید.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران ، پاسداشت میراث فرهنگی و دینی و ترویج فعالیتهای فرهنگی، هنری و مذهبی بانوان ایرانی است با تکیه بر سیره چهارده معصوم به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) را از اهم اهداف هفتمین جشنواره خوشنویسی کوثر دانست و افزود : داوری تخصصی در این بخش توسط الهه خاتمی، سید صغری حسینی، نصر الله افجعی، ملک زاده و صداقت جباری صورت پذیرفت ضمن اینکه ششمین جشنواره بهترینها از دور ریختنیها با هدف خلق آثار هنر ی از مواد دور ریختنی زباله و پسماندهای شهری برگزار شد.

معدنی پور با بیان راه یابی 1121 اثر از 520 هنرمند خوشنویس 12198 اثر از 1082 هنرمند عکاس و 14200 اثر از 3821 هنرمند در زمینه بهترینها از دور ریختنی ها ادامه داد: در هریک از دو بخش اول 100 اثر و در زمینه بهترینها از دور ریختنی 200 اثر هنری به نمایشگاه متمرکز در باغ موزه راه یافتند که به نفرات برتر هر کدام 5 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی خاتمه نمایش این آثار را فردا عنوان کرد و افزود: بخش ابتکارات جامعه محور جشنواره تسنیم هم اکنون در مرحله داوری بوده و آثار منتخب از اول تا دهم مهر ماه در بر ج میلاد به نمایش در خواهد آمد. /ف
برچسب ها: نمایشگاه ، باغ ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار