اقليمي:

ليگ و اردوهاي برون مرزي نداشتيم/ براي موفقيت در ازبکستان تلاش مي کنيم

مدير تيم هاي ملي آبهاي آرام نداشتن ليگ را بزرگترين ضعف حاضر در اين رشته قلمداد کرد.

ايرج اقليمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ما براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا جمعه صبح راهي ازبکستان خواهيم شد تا به مصاف تيم هاي آسيايي حاضر رفته و بتوانيم از تمام توان خود براي کسب نتيجه استفاده کنيم. در اردويي که داشتيم همه با دقت کار خود را دنبال کرده و در تمرينات با جديت حاضر شدند و با توجه به روحيه و انگيزه اي که از ورزشکاران سراغ دارم فکر مي کنم بتوانيم با وجود مشکلات زيادي که داشتيم بهترين نتيجه را بگيريم.

 مدير تيم هاي ملي آبهاي آرام افزود: متاسفانه نداشتن ليگ در اين رشته ورزشي بزرگترين ضعف ماست و اين موضوعي انکار ناپذير است. ما براي انتخاب گزينه هاي مورد نظر به دليل نداشتن ليگ مجبود هستيم تا به رقابتهاي قهرمان کشوري بسنده کنيم. همين ام باعث شده تا در بسياري از موارد مجبور به آموزش نکات اوليه به ورزشکاران علي الخصوص در بخش بانون شويم. اين وضعيت کمي در بخش آقايان بهتر است ولي نکته اينجاست که در همين بخش هم پشتوانه نداريم و اگر يکي از ورزشکاران آسيب ببيند بطور حتم به مشکل اساسي برخورد مي کنيم.

اقليمي تصريح کرد: از ديگر مشکلاتي هم که بايد به آن اشاره اي داشته باشم اين است که طي يکسال اخير هيچ اردوي برون مرزي هم نداشته ايم که اين موضوع بطور حتم در آينده نزديک به ضرر ما تمام مي شود زيرا در حال حاضر تمامي تيم ها آسيايي خود را براي بازيهاي آسيايي اين چوان کره آماده مي کنند و ما هم بايد به سطح لازم براي حضور در اين بازيها و کسب موفقيت در آنها برسيم. اميدوارم که در اين رابطه برنامه ريزيهاي لازم انجام گرفته و بتوانيم براي برطرف کردن نقاط ضعف حاضر برنامه ريزيهاي لازم را داشته باشيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.