پنجعلي:

بايد بابت بازي ناتمام از مسئولان تشكر و قدرداني مي شد

مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دليل احضار شدنم به كميته انضباطي را نمي دانم، اگر به خاطر گفتن حقيقت است، پس بايد چه كار مي كردم، حتماً بايد از مسئولان بابت بازي ناتمام تشكر و قدرداني مي كردم.

محمد پنجعلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خودم هم نمي دانم چه بايد مي گفتم تا آقايان ناراحت نشوند، اينكه پيشكسوتان مسخره شدند، حرف من يك نفر نيست و تمام فوتبالي ها و حتي مردم هم ناراحت شدند بنابراين خودشان قضاوت کنند.

مدير تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه گفت: در مورد بازي حساس روز جمعه كه در اصفهان در پيش داريم بايد بگويم تيم ما از لحاظ آمادگي فني و روحي در شرايط خوبي قرار دارد و بازي خوبي را مقابل سپاهان انجام خواهيم داد كه اميدوارم نتيجه بازي به نفع ما باشد.

وي تصريح كرد: يكي از حساسيت هايي که در بازي ما مقابل سپاهان وجود بازيكنان سابق اين تيم در پرسپوليس مي باشد به هر حال فوتبال ما حرفه اي شده و مربي ها بر اساس نياز خود بازيكنان مد نظر را كه به تركيب آن ها مي خورد جذب و مورد استفاده قرار مي دهند.

پنجعلي خاطرنشان كرد: با توجه به فرهنگ بالاي مردم اصفهان و قدمت و ريشه دار بودن باشگاه سپاهان فكر نمي كنم كه در اصفهان مشكلي داشته باشيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار