معدنی: به دنبال برآورده کردن توقعات کمیته ملی المپیک هستیم

تیم ملی والیبال (ب) کشورمان به سرمربیگری حسین معدنی روز چهارشنبه تهران را به مقصد اندونزی برای حضور در رقابتهای کشورهای اسلامی ترک کردند.

حسین معدنی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: حدود سه ماه است که تمرینات مستمر و منظم تیم ملی (ب) در تهران دنبال می شود.
در طول این مدت چند بازی تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی زیر 23 سال برگزار کردیم که این دیدارها از سطح کیفی بسیار خوب و حرفه ای برخوردار بود و ما توانستیم به خوبی عملکرد ملی پوشان را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال (ب) کشورمان تصریح کرد: طبق قرعه کشی انجام شده در مرحله مقدماتی تیم ایران با تیمهای قطر، کامرون، کویت و ترکیه هم گروه است. حریفان ما در این مرحله از نظر کیفی در سطح خوبی هستند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به نام و تاریخچه والیبال حریفان و تیمهای حاضر در مسابقات کشورهای اسلامی توجه کنیم آنها جزو رقبای خوبی هستند، اما سطح کیفی بازیهای کشورهای اسلامی به طور کلی غیرقابل پیش بینی است.

در خصوص این مسئله که برخی ها معتقدند این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار نیست، گفت به نظر من هر رویداد بین المللی ارزش خاص خود را دارد، این رقابتها هم برای کمیته ملی المپیک از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مسئولان کمیته ملی المپیک اعتقاد دارند که ما می توانیم در اندونزی نتایج خوبی را به دست آوریم. هدف ما هم علاوه بر ارائه بازیهای خوب مقابل حریفان، برآورده کردن توقعات مسئولان است.

سرمربی تیم ملی والیبال (ب) یادآور شد: فکر نمی کنم سطح مسابقات والیبال بازیهای کشورهای اسلامی پایین باشد، تیم ایران در مسابقات دوره گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود. حفظ این مقام و دستیابی به آن سخت است.

معدنی در خصوص شرایط کنونی تیم ملی والیبال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم هم از نظر فنی و هم روحی، روانی ایده آل است. ما آماده جنگ و مسابقه با حریفان هستیم.

گفتنی است؛ مسابقات والیبال کشورهای اسلامی از اول مهرماه با حضور 10 تیم در 2 گروه پنج تیمی آغاز و 2 تیم برتر هر گروه به مرحله ضربدری راه پیدا می کنند./مح
برچسب ها: تیم ، والیبال ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار