عضو مجمع عمومی کانون هموفیلی ایران:

سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند دولت هستند

تعامل مسئولان سازمان غذا و دارو با سازمانهای مردم نهاد که بازوي توانمند دولت هستند نقش مهمی در اصلاح وضعیت حوزه سلامت خواهد داشت.

احمد قویدل، عضو مجمع عمومی کانون هموفیلی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران انتصاب ریاست جدید سازمان غذا و دارو را دمیده شدن هوای تازه در فضای حوزه دارو و درمان کشور دانست و افزود: تغییر سیاستهای این سازمان در دو سال گذشته رنج فراوانی را به بیماران مبتلا به بیماری های صعب العلاج تحمیل نمود و حوزه دارو و درمان کشور را با بحران فاجعه آمیز برای بیماری های خاص مواجه ساخت.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سوابق ارزشمند دکتر ديناروند در حوزه غذا و داروی کشور انتظار می رود که با توانایی و اطلاعات فراوانی که دارد این بخش آسیب دیده را ساماندهی کنند.

قویدل اذعان داشت: امیدوارم رئیس سازمان غذا و دارو از طریق تعامل با سازمان های مردن نهاد که از جمله برنامه های وزیر بهداشت دولت یازدهم است برای اصلاح حوزه سلامت کشور بهره بگیرند چرا که این سازمان ها همچون بازوی توانمند دولت هستند و می توانند نقش موثری در جهت تغییر سبک زندگی و رعایت الگوی مصرف در شرایط تحریم غیر انسانی دشمنان داشته باشند./ح
برچسب ها: خیرین ، سلامت ، هموفیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار