رودهن/

رسانه ملی بار فرهنگسازی دفاع مقدس را بر دوش می کشد

امام جمعه رودهن گفت: در شرایطی که ما شاهد تهاجم فرهنگی و جنگ نرم توسط دشمنان هستیم و آنها به دنبال تخریب فرهنگ و تمدن و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی هستند رسانه ملی این بار فرهنگسازی را بردوش می کشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در آستانه دفاع مقدس گفت:رسانه ملی و همچنین رسانه های دیگر از مهمترین ابزار و وسایلی هستند که می توانندارزشهای دفاع مقدس و ایثارگری های صورت گرفته توسط رزمندگان اسلام را به جامعه منتقل کنندو این منبع بزرگ فرهنگی را ضبط و منتشر کنند.

وی با اشاره اینکه بار سنگین فرهنگسازی دفاع مقدس بر دوش رسانه ملی است تصریح کرد :در شرایطی که ما شاهد تهاجم فرهنگی و جنگ نرم توسط دشمنان هستیم و آنها به دنبال تخریب فرهنگ و تمدن و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی هستند رسانه ملی این بار فرهنگسازی را بردوش می کشد.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد : افرادی که در جبهه ها حضور پیدا کردند وظیفه خود را به نظام جمهوری اسلامی اداکردندو با خون خود و از دست دادن اعضاء بدنشان دین خود را اداکردند پدران و مادرانی که سالها چشم به راه فرزندان خود بودندخانواده هایی هم هستند که چندین شهید را تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی کردند وظیفه خود را انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه در این مورد که انعکاس ارزش های دفالع مقدس وظیفه رسانه ها و فرهیختگان و دانشمندان و شعرا و اهل هنر و اهل فن به ویژه رسانه ملی است اظهارداشت:امروز وظیفه همه رسانه ها و فرهیختگان و دانشمندان و شعرا و اهل هنر و اهل فن به ویژه رسانه ملی است که این خاطرات و سند های ارزشمند دفاع مقدس را ثبت کرده و به نسل جدید منتقل کرده و برای نسل های آینده حفظ کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.