سردار شریف:

رژه نیروهای مسلح یکشنبه در سراسر کشور برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: رژه سراسری نیروهای مسلح در سراسر کشور با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح یکشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک فرا رسیدن سی و سومین سالگرد دفاع مقدس برابر جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی، به ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی در سراسر گیتی اظهار داشت: رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های همه جانبه دفاعی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در روز یک شنبه شنبه 31 شهریور ماه و در آغاز هفته دفاع مقدس در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مسئولیت برگزاری رژه امسال بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است و ما در تعامل و هماهنگی با نمایندگان ارتش، ناجا و سایر مراجع ذیربط تمهیدات لازم برای برگزاری شکوهمند و اقتدار آمیز این مراسم ملی را پیش بینی کرده‌ایم.
 
سردار شریف تصریح کرد: مراسم رژه تهران با حضور یگان‌های زمینی، دریایی، هوایی و پدافند ارتش و سپاه و نیز یگان هایی از ناجا و بسیج با حضور رئیس‌جمهور محترم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، فرماندهان و مقامات عالیرتبه لشکری و کشوری، وابستگان نظامی کشورهای خارجی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، صبح یکشنبه در جوار مرقد ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) انجام می‌شود.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه همچنین از نمایش سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی و نظامی در حوزه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوافضا در این رژه خبر داد و گفت: این توانمندی‌ها عموماً با تلاش‌های جهادی متخصصین داخلی در حوزه صنعت دفاعی کشور و به گونه‌ای صد در صد بومی تولید و به بهره برداری رسیده است.
 
سردار شریف در ادامه افزود: اقوام و طوایف غیور و دلاور میهن اسلامی نیز آمادگی‌های خود برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در قالب یگان‌های نمونه بسیج از اقوام ترک، بلوچ، عرب، کرد، لر، ترکمن و ... به نمایش خواهند گذاشت.
 
وی در پایان تأکید کرد: رژه 31 شهریورماه نشان خواهد داد ملت ایران و نیروهای مسلح به مدد تجارب ارزشمند تاریخی به ویژه در جنگ تحمیلی هشت ساله، در عرصه پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان لحظه‌ای درنگ نکرده و با آمادگی و هوشمندی کامل هر گونه تهاجم و تعرض خارجی را با پاسخی سخت و قاطع مواجه خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، دفاع ، مقدس ، رژه ، نیروهای ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار