متقاضيان مسکن ويژه هرچه سريعتر براي تشکيل پرونده اقدام کنند

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اولویت امتیاز بندی پیش خریداران مسکن ویژه تهران دارای پرونده خبرداد.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران در اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران آمده است: متقاضیان دارای تائیدیه ثبت نام هرچه سریعتر جهت تشکیل پرونده فیزیکی اصل و کپی کلیه مدارکی که در سایت ثبت نام وارد کرده اند را ارائه کنند.

این متقاضیان می توانستند از روز 23شهریورماه به آدرس خیابان استاد نجات اللهی شمالی، اداره کل راه و شهر سازی، طبقه سوم، خانم معصومی مراجعه کنند.
،طبق اعلام این اطلاعیه در صورتیکه قبلا نسبت به این موضوع اقدام شده است نیازی به مراجعه نیست و امتیاز بندی صرفا برای متقاضیان دارای پرونده فیزیکی صورت می گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: ثبت نام متقاضیان مسکن ویژه شهر تهران از 25 شهریورماه سال گذشته با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن در مناطق 22گانه شهر تهران و افتتاح حساب به استناد بخشنامه 82/47/ب مورخ15 شهریور با واریز مبلغ 200 میلیون ریال اصورت گرفته است.

همچنیین این متقاضیان از ابتدای مهرماه سال گذشته به سامانه ثبت نام به آدرس اینترنتی Tehran-maskanmehr.net مراجعه و اطلاعات و مدارک اسکن شده خود را ارائه دادند.

 متقاضیان مسکن ویژه شهر تهران که ثبت نام مرحله آن ها از شهوریور سال گذشته آغاز شده است باید پس از احراز شرایط و تائید ثبت نام باید به مدت پنج ماه هر سه ماه یکبار 20 میلیون تومان پرداخت کنند.

این متقاضیان پس از پرداخت آخرین قسط به عنوان 30 درصد هزینه زمین انعقاد قراداد کنند و کلید واحد مسکونی خود را تحویل گیرند.
برچسب ها: ثبت نام ، مسکن ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار