نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

کنترل ترافیک نت - اندروید



نرم افزاری جهت مانیتورینگ و مشاهده کامل تمام اطلاعات و دیتا های رد و بدل شده در سیستم عامل اندروید که برروی تمام گوشی های اندروید قابل نصب و استفاده می باشد و از کلیه دیتا ها پشتیبانی کرده از جمله ۲G/3G, Wi-Fi که میزان مصرف گوشی شما را به راحتی به نمایش میگذارد و امکان عدم دسترسی یا دسترسی را برای شما فراهم میکند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

تمام ابزارها در یک نرم افزار - سیمبین



دانلود پک نرم افزار سیلور ابزار کاربردی Silver Pack Tools برای Symbian^3 Anna Belle - مجموعه ای بی نظیر از ابزارهای کاربردی برای گوشی های سیمبیان در یک پک سیلور با حجمی کم برای شما تدارک دیده ایم که شما با استفاده از این پک میتوانید تمامی نیاز خود را در برطرف کرده و تمامی برنامه های کاربردی را در یک جا برای خود جمع کنید.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

آنتی ویروس - جاوا



دانلود آنتی ویروس Antivirus v1.1 جاوا که برای گوشی های فاقد سیستم عامل بسیار مناسب می باشد.این آنتی ویروس اولین آنتی ویروسی است که با فرمت جاوا به شهرت رسیده است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۰:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۲
منم با احمد موافقم
Iran (Islamic Republic of)
smh
۰۰:۳۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۳:۳۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
من شنیدهام چون جاوا سیستم عامل ندارد بنابراین آنتی ویروس هم براش بی معنی و جوابگو نیست، صرفا ویروس در مموری کارت این گوشی ها رخنه می کند. بیان درست بودن یا نبودن این مطلب با شما.!
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۶:۲۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
خیلی خوب بود مخصوصا نرم افزاری که مال جاوا بود
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۹:۲۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
آخه نرم افزار جاوا کجاش خوبه که میگی عالی.گوشی قبلیم جاوا بود آنتی ویروس هاش هم علکی بود:)
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
mamnoun
آخرین اخبار