دایی: اشتباهات قهرمانی همه زحمات ما را به باد داد/کرانچار: حرف های دایی بهانه جویی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 10 نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل سپاهان واقعا سخت است. اما به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها هر چه داشتند در زمین گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علی دایی پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: اگر حرف بزنم فردا جریمه و محروم می‌شوم هر کاری می‌خواهید بکنید اما می‌دانستم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را کرد.

وی افزود : 10 نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل سپاهان واقعا سخت است. اما به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها هر چه داشتند در زمین گذاشتند. اما وقتی نمی‌توانی فوتبالی نتیجه بگیری چه باید گفت.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: آقای قهرمانی اگر شما داور هستید من پروفسور داوری هستم. هرکسی یک سوت دستش گرفته و داوری می‌کند. فردا داوران علیه من موضع‌گیری می‌کنند اما من دیشب با همکارانم در کادر فنی جلسه گذاشتم و به آنها گفتم که قهرمانی به آن سمت غش کرده است. شجاع‌ خلیل‌زاده سالتو زد داور برای آنها پنالتی گرفت و در نهایت این نتیجه رقم خورد و من باید پاسخگوی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس باشم.

دایی گفت: شما منظور من را به خوبی درک کردید. کدام داور در کجای دنیا در دقیقه 2 پنالتی می‌گیرد و بازیکن حریف را اخراج می‌کند؟ جمع کنید این برنامه‌ها را مطمئن باشید من حرف‌هایی دارم اما از سالن که بیرون بروم کمیته انضباطی من را احضار می‌کند.

دایی خطاب به داور مسابقه گفت: آقای قهرمانی اگر قرار بود ما را 10 نفره کنی حداقل اواخر نیمه اول یا اوایل نیمه دوم این کار را انجام می‌دادی تا این همه به تیم من فشار نیاید. همه می‌دانند او چند پنالتی را برای پرسپولیس نگرفته است.

کرانچار : داور قضاوت خوبی انجام داد/ حرف های دایی بهانه جویی است


زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس، گفت:‌  ثابت کردیم که تیم برتر میدان بودیم و از لحاظ بازی و سطح مسابقه کیفیت بهتری داشتیم،  همان نیمه اول می‌توانستیم نتیجه بازی را رقم بزنیم اما با فرصت‌سوزی‌های فراوان موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در بین نیمه به بازیکنان گفتم که باید صبورتر باشند و در مقابل دروازه آرامش خود را حفظ کنند،

کرانچار  عنوان کرد:گاهی اوقات تصمیم داور برخلاف نظر  دایی ست و گاهی هم تصمیمات به نفع اوست. فیلم بازی را دیدم و کاملا پنالتی مشخص بود. بازیکن پرسپولیس با بازیکن ما درگیر شد و داور به درستی پنالتی گرفت.

وی افزود :  داور قضاوت خوبی انجام داد و به نظر من نیازی به پوشش ضعف‌ها با این حرف‌ها نیست. ارگان‌های مربوطه فدراسیون و کمیته داوری می‌توانند این موضوع را بررسی کنند و دایی اتهام کوچکی را وارد نکرده است، باید صحبت‌های او در مراجع قانونی رسیدگی شود.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه تیمش می‌توانست استفاده بیشتری از 10 نفره شدن پرسپولیس ببرد، اظهار داشت: حرف شما را قبول دارم، حسین پاپی و محمد غلامی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند به آنها گوشزد کردیم که باید بیشتر قدر موقعیت را بدانند. مسابقات آینده جای نگرانی دارد، آنها شاید آنقدر موقعیت به دست نیاورند، ما در هفته‌های آینده با آنالیز تصویری نقاط ضعف را گوشزد می‌کنیم و با تمرینات سعی در رفع نواقص می‌کنیم.

کرانچار  عنوان کرد: در آیین‌نامه داوری فرقی نمی‌کند خطای پنالتی در چه زمانی انجام می‌شود، دقیقه 2، 62، 42 و ... فرقی نمی‌کند هر زمان خطا شد بر اساس قانون باید اعلام شود شما شاید یادتان نباشد، 40 سال پیش جو جردن در یک صحنه با خطا متوقف شد و علی‌رغم اینکه در محوطه جریمه نبود، داور اعلام پنالتی کرد و کارت قرمز نشان داد. گاهی اوقات تیم من هم از داوری متضرر شده اما اعتراض نکردم. داوران در صحنه با اتفاقات مواجه می‌شوند و همان موقع تصمیم می‌گیرند که فکر نمی‌کنم این حرف‌ها دیگر جایی داشته باشد.

وی در مورد دیدار مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن با توجه به اینکه در آخرین بازی خود شکست خورده است، در این هفته ایراد‌هایش را مرور می‌کند تا با روحیه بالاتری به مصاف ما بیایند، بازی‌های ذوب آهن مقابل استقلال و پرسپولیس را دیده‌ام و آنها هر امتیازی گرفته‌اند محق و شایسته آن بوده‌اند. به عنوان هم‌وطن و همکار لوکا بوناچیچ از وضعیت فنی او اطلاع دارم و می‌دانم هرجا که باشد تیمش سطح بالایی از تکنیک و تاکتیک را رعایت می‌کند او هر تیمی که بوده نتایج خوبی گرفته و هفته آینده با آنالیز دقیقی به مصاف آنها می‌رویم، این بازی مطمئنا راحت نخواهد بود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار