بجنورد/

هراس آمریکا از مسلمانان موجب عقب نشینی از حمله به سوریه شد

امام جمعه موقت بجنورد گفت: هراس آمریکا از مسلمانان موجب عقب نشینی از حمله به سوریه شد

 .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد حجت السلام نوری درخطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه آمریکا در حمله به کشورهای افغانستان و عراق نشان داد که پایبند به هیچ قانونی نیست، آن را مهمترین دشمن اسلام دانست.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اینکه در مسئله سوریه دولت آمریکا اعلام کرده بود نیاز به مجوز شورای امنیت ندارد، هراس از اتحاد مسلمانان را عامل بازدارنده عنوان کرد.

وی با اشاره به تحرکات دشمنان علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان پایبند به عهد و پیمان و انسانیت نیستند همانگونه که در جنگ جهانی دوم با استفاده از سلاح اتمی دو شهر ژاپن را از بین بردند.

نوری غفلت ها را عامل نفوذ دشمنان دانست و افزود: قرآن تاکید دارد اگر دشمنان قدرتی یابند و سلطه یابند هیچ عهد و پیمانی را رعایت نمی کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس ، حضور با اخلاص و نیت پاک رزمندگان در میدانهای جنگ را موجب ماندگاری این رشادت های آنان عنوان کرد.

امام جمعه موقت بجنورد ضمن بیان اینکه این دفاع پشتوانه دینی و فقهی داشت است افزود: دفاع در برابر دشمن متجاوز به نام دین بود و هر چه پشتوانه دینی داشته باشد مقدس است و قدرت دارد.

نوری خاطر نشان کرد: بشارت الهی بود که جوانان این سرزمین بزرگ شدند و دشمنان آنان چون صدام حقیر شدند.

وی در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش و آموزش عالی باید محل آرامی برای تحصیل و کسب علم باشد تاکید کرد: دولت تلاش داشته باشد تغییرات در نظام آموزشی که محل تحصیل علم است دچار بحث های سیاسی نشود.

وی همچنین با ااشاره به تغییر استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دولتمردان همه قصد خدمت دارند اما اگر قدرت را بهانه خدمت به مردم نکنند باید فردای قیامت پاسخ گوی مردم باشند/س

برچسب ها: هراس ، مسلمانان ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.