کرمان/

شعله ور نشدن آتش جنگ به نفع همه ملت هاست

امام جمعه رفسنجان گفت: در حال حاضر طرح روسیه برای جلوگیری از جنگ کارآمد واقع شده است و اگر آتش جنگ شعله ور نشود به نفع همه ملت هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان ، خود برتر بینی برخی افراد را موجب به وجود آمدن فساد های اخلاقی ، سیاسی واجتماعی دانست و افزود: انحصار طلبی نیز موجب سقوط دولت ها و نابودی نعمت ها در جامعه می شود.

وی با برشمردن ویژگی های انسانهای نیکوکار خاطرنشان کرد: افرادی که اهل خیر دنیا وآخرت هستند انسان هایی با حیا و دور از نیرنگ هستند ، از حسد پرهیز می کنند وهنگامیکه چشم هایشان خواب است دل هایشان به یاد خداست و از مجالسی که آلوده به گناه است دوری می کنند.

وی با تاکید بر اهمیت مهیا کردن شرایط برای ازدواج جوانان به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه "ازدواج موجب نیکویی اخلاق ها ، فراخی روزی ها وافزایش غیرت ومودت زن و مرد می شود" ، اشاره کرد و افزود: اهمیت این موضوع به اندازه ای است که در اسلام به این امر مهم توصیه های فراوانی شده است.

حجت الاسلام رمضانی پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره دستاوردهای دوران پرافتخار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رشد باورهای دینی،سنجش ظرفیت دفاعی ،شناخته شدن ظرفیت نیروی های مردمی عشایر،تبلور تفکر بسیجی ،تحکیم وحدت ملی و سربلندی از آزمون های متعدد از جمله ی دستاوردهای دفاع مقدس هستند./س


برچسب ها: خطبه ، نمازجمعه ، رفسنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.