سنندج/

ورزشكار متخلق به كرامت انساني بهترين الگو براي تربيت نسل جوان است

نماينده مردم شهرستان بيجار در مجلس شوراي اسلامي گفت: وجود ورزشكار با اخلاق حسنه و متخلق به كرامت انساني، براي جوانان امروز بهترين الگوي تربيتي است.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران، بياتيان در همايش تقدير از ورزشكاران بيجار با اشاره به فرمايش پيامبر(ص) در خصوص عقل سالم در بدن سالم و نيرومند است گفت: اراده انسان ورزشكار و با روحيه جوانمردي، به طور قطع در بدن معيوب پيدا نمي شود.

وي جوانان و نوجوانان را هدف نخست دشمنان در جنگ نرم دانست و گفت: خطر هر روز بيشتر از گذشته جامعه را تهديد مي كند و تشخيص براي يك نوجوان و جوان بسيار سخت است.

بياتيان با تاكيد بر ايجاد سرگرمي سازنده و مفيد براي جوانان گفت: وزرات ورزش و جوانان وظيفه بسيار مهمي به عهده دارد و ما به هر نوعي كه مقدور باشد بايد كمك كنيم.

وي توسعه و تقويت فضاهاي ورزشي براي ارتباط راحت و نزديك مردم با ورزش را لازم دانست افزود: بانوان براي داشتن سالن هاي ورزشي و اختصاصي مستحق تر هستند.

نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي به قدمت بالا و فرسوده بودن اماكن ورزشي شهرستان اشاره كرد و گفت: اين موضوع بايد در كميته برنامه ريزي به طور جدي مطرح و در اولويت اختصاص اعتبار قرار گيرد.

بياتيان با بيان اينكه جوانان روستايي براي داشتن زمين ورزشي در مضيقه هستند از اداره ورزش و جوانان خواست چنانچه اهالي و جوانان هر روستايي براي اختصاص زمين همكاري كردند همكاري هاي لازم ديگر از طرف اداره تربيت بدني براي تهيه وسايل ورزشي و برگزاري مسابقات محله اي به عمل آيد./س
برچسب ها: جامعه ، توسعه ، فضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.