مرگ دلخراش کودک در فرودگاه/جمجه پسر 5 ماهه متلاشي شد+عکس

کودک 5 ماهه به دليل بي‌احتياطي مادر در سالن فرودگاه مرگ دلخراشي برايش رقم خورد به طوري که هيچ يک از مسافران طاقت ديدنش را نداشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کودک 5 ماه که در کمبربند آغوش خود در پشت مادر خود در حال نظاره اطاف بود ناگهان به دليل بي‌احتياطي مادر، زماني که براي برداشتن چمدان خم شده بود از درون کمربند بر روي نوار نقاله انتقال چمدان افتاد و تقدير مرگ دلخراشي را برايش رقم زد.

پسربچه پنج ماهه به دلیل اینکه بین دو نوار نقاله گیر کرده و فرد می شود تمام تلاش مسافرین و مادر این کودک برای نجات بی فایده بود فریادهای مادر پس از سقوط فرزندش بر روی نوار نقاله همه را به وحشت انداخت و پرسنل فرودگاه و مأمورین امنیتی و پلیس را به صحنه آورد.

تلاش کارکنان پزشکی برای احیای وی بی نتیجه ماند و مرگ وی به دلیل شکستگی جمجمع تأیید شد.

به گزارش این خبرگزاری این نوار نقاله با شیب 40 درجه و باسرعت زیاد به منظور جابجایی هرچه سریعتر چمدان ها در چرخش است و تمام مسافرین نيز بعد از پیاده شدن از هواپیما براي رسيدن به چمدان‌هايشان عجله مي‌:نند.

پلیس اسپانیا پدر و مادر این نوزاد را مسئول مرگ وی می داند در حالی که به اعتقاد والدين کودک استاندار نبودن نقاله و سرعت زیاد آن را باعث مرگ کودک 5 ساله می دانند که برهمین اساس از مسئولین فرودگاه شکایت کرده اند.

به گزارش سی ان ان، مادر این کودک آمریکایی و پدرش کانادایی است آنان هفته قبل برای گذراندن تعطیلات وارد لندن شده بودند و پس از یک هفته صبح روز گذشته به قصد سفر به اسپانیا با سومین پرواز به شهر آلکیانته وارد شدند.

پلیس اسپانیا بی احتیاطی مادر را دلیل اصلی این حادثه می داند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مرگ ، دلخراش ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار