شیراز/

ورود 20 واگن قطار شهری به فارس در آینده نزدیک

مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز از ورود 20 واگن قطار در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، اسد الله حاجی زمانی در جریان مراسم بازدید فرمانده انتظامی فارس و جمعی از مسئولان انتظامی استان از قطار شهری شیراز ضمن ارائه گزارشی از شش خط پيش بيني شده قطار شهري شيراز، در خصوص مسير 10.5 كيلومتري فاز يك خط يك و ايستگاههاي اين مسير كه مراحل نهائي تكميل و مبلمان داخلي را سپري مي كند و به محض ورود واگنها آماده بهره برداري خواهند بود، توضيحاتي ارائه كرد.

وي همچنين از متمركز کردن اعتبارات تخصيص يافته در ايستگاههاي فاز يك و مديريت هدفمند اعتبارات به عنوان يكي از شيوه هاي موثر در تكميل فاز يك متروي شيراز با بهره گيري از حداقل اعتبارات ياد کرد.

زماني در بخش ديگري از اين ملاقات از ورود 20 واگن قطار در آينده نزديك به بندرعباس و سپس به شيراز خبر داد و اظهار اميدواري كرد كه در دهه فجر شيراز شاهد بهره برداري از اين طرح باشیم.

اين مسئول در پايان به نظارت مهندسان فني سازمان بر كليه فرايندهاي مونتاژ و ساخت قطارها و بومي سازي فضاي داخلي واگنها با استفاده از زبان و گفتار فارسي اشاره کرد.

معاون بهره برداري سازمان قطارشهري نيز در ادامه ضمن تقدير از عملكرد مثبت نيروي انتظامي در استان، بر ضرورت تعامل حداكثري نيروي انتظامي در راستاي برقراري و حفظ نظم و امنيت در ايستگاههاي قطار شهري تأكيد کرد.

مرادي تشكيل كميته مشترك و ايجاد بسترهاي لازم برای ورود واگنها و راه اندازي ايستگاهها را به عنوان اولويت كاري دو مجموعه در شرايط كنوني ذكر كرد.

سردار سیروس سجاديان فرماندهي نيروي انتظامي استان فارس نیز به آمادگي100 در صدي نيروي انتظامي و راهنمائي و رانندگي استان در راستاي تأمين و حفظ امنيت ايستگاهها و رفاه حال شهروندان اشاره كرد و افزود: تشكيل تيم مشترك نيروي انتظامي و قطار شهري شيراز برای بررسي ميداني و برآورد وضعيت حال و آينده متروي شيراز امري اجتناب ناپذير بوده و استفاده از تجربيات متروهاي موفق جهان نيز مي تواند ما را در رسيدن به شرايط مطلوب ياري رساند.

وی بر آمادگي همه جانبه نيروي انتظامي استان تأكيد کرد و گفت: خدمتگزاران اين حوزه هميشه پيشتر و بيشتر از متوليان يك طرح در صحنه حاضر بوده و حافظ نظم و امنيت شهروندان هستند.

اين هیئت سپس با حضور مدير عامل و معاونين و مديران اجرائي سازمان قطار شهري، از ايستگاههاي فاز يك خط يك بازديد كرده و از نزديك در جريان جزئيات فني و جديدترين اقدامات صورت گرفته در مترو قرار گرفتند./س

برچسب ها: قطار ، شهری ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.