سنندج/

دفاع مقدس اتصال انسان به ملكوت را ممكن كرد

فرماندار شهرستان بيجار گفت: دفاع مقدس، نام‏ آشناترين واژه در قاموس حماسه‏ هاي عزت آفرين ايران است كه خاطرات دلاوري‏هاي آن، در تاريخ شكوهمند اين ديار به يادگار مانده و خواهد ماند.

 به گزارش خبر  نگار باشگاه خبر نگاران، كريمي  با گراميداشت ياد و خاطره ۴۵۰ شهيد والامقام شهرستان بيجار گفت: دفاع مقدس، نام‏ آشناترين واژه در قاموس حماسه‏ هاي عزت آفرين ايران است كه خاطرات دلاوري‏هاي آن، در تاريخ شكوهمند اين ديار به يادگار مانده و خواهد ماند.
به گفته وي ايران هرگز به منظور فزون‏ خواهي و قدرت‏ طلبي وارد عرصه جنگ نشد، بلكه روحيه حميت و غيرت فرزندان اين آب خاك بود كه به تأسي از مولا و سالارشان حضرت حسين بن علي(ع) در تحقق شعار «هيهات منّا الذله» كوشيدند تا هرگز تسليم ننگ، ذلت و زبوني نشوند و از كيان و حيثيت اعتقادي خود دفاع كنند.

كريمي افزود: دفاع مقدس احيا كننده خود باوري مردمي بود كه آنان بار ديگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگي را گسستند و با تلاش و همت حركت قطار پيشرفت و توسعه ايران اسلامي را بواسطه نهضت توليد علم سرعت بخشيدند و قله هاي رفيع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزت و عظمت كشورشان باشند.

فرماندار بيجار افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس بيش از ۸۰ برنامه در نقاط مختلف اين شهرستان برگزار مي شود كه از مهمترين آنها مي توان به محافل انس با قرآن كريم، سركشي از ايثارگران و خانواده هاي شاهد، عطر افشاني قبور مطهر شهدا، برگزاري مسابقات ورزشي، فرهنگي، هنري، نمايشگاه دفاع مقدس، همايش بزرگ پياده روي خانوادگي، تجليل از ورزشكاران بسيجي و نشست هاي روشنگري اشاره كرد. /س
برچسب ها: قدرت ، دیار ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.