اندروید 4.4 کیت کت مهرماه معرفی می‌شود

گوگل با معرفی نسخه 4.4 اندروید با نام شکلات کیت کت، اعلام کرد که در حال برپایی یک کمپین تبلیغاتی با همکاری کمپانی نستله برای معرفی این نسخه از اندروید است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اولین باری است که گوگل برای نام گذاری نسخه جدید اندروید از یک نام تجاری ثبت شده استفاده می کند، اما با توجه به این موضوع، توافق صورت گرفته میان گوگل و نستله هیچ بار مالی را برای دوطرف نخواهد داشت و علاوه بر آن دو طرف برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی به توافق رسیده اند.


بر این اساس نستله قصد دارد تا 50 میلیون شکلات کیت کت را که بر روی آن ها تبلیغات اندروید وجود دارد در 19 کشور دنیا عرضه کند و گوگل نیز می خواهد تا شانس برنده شدن جوایزی مانند تبلت نکسوس و کارت اعتباری خرید از گوگل پلی را در داخل این شکلات ها قرار دهد.


موضوع جالب در مورد این مسئله این است که نستله حدود 2 ماه پیش تولید بسته بندی های این شکلات ها را به صورت کاملا مخفیانه آغاز کرده تا در زمان عرضه نسخه ی 4.4، این شکلات ها با طرح اندروید و کیت کت به بازار عرضه شوند. علاوه بر این موضوع نستله طی 2 هفته گذشته 500 شکلات کیت کت را با طرح روبات اندروید تولید کرده تا در مراسم معرفی نسخه ی 4.4 از آن ها استفاده کند.


گوگل در مورد اندروید 4.4 اعلام کرده است، که هدف از تولید این سیستم عامل تلاش برای همگانی کردن آن است. قبلا نیز در مورد نسخه ی 4.3 شایعه شده بود که این سیستم عامل پشتیبانی بهتری از سخت افزارهای ضعیف خواهد داشت که این مسئله رخ نداد. در نهایت باید تا ماه اکتبر زمان معرفی نسخه ی 4.4 شکلات کیت کت صبر کرد.
برچسب ها: اندروید ، کیت کت ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار