فردا در رژه نيروهاي مسلح؛

جدیدترین سامانه ارتباطی پیشرفته پدافند هوایی به نمايش گذاشته مي‌شود

جدیدترین دست‌آوردهای تخصصی و بومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور نمایش داده خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، همزمان با شروع هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) جدیدترین دست‌آوردهای تخصصی و بومی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
 
سامانه ترپواسکتر تاکتیکی که یک سامانه ارتباطی پیشرفته است و به دست توانمند متخصصین داخلی طراحی و ساخته شده است و به تازگی و در روز دهم شهریور توسط فرمانده این قرارگاه رونمایی شد و از جمله جدیدترین دست‌آوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است در رژه صبح روز آینده به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
سامانه میثاق(2) که یک سامانه دوش پرتاب و کاملا بومی است و برای درگیری با اهداف ارتفاع پست مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز امسال در رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مقابل جایگاه عبور خواهد کرد.
 
سامانه‌های راداری تاکتیکی نبو، کاستا، رادار بومی مطلع الفجر، رادار ملی، ماکت رادار کیهانی شهاب، ماکت رادار ثامن، رادار بهینه سازی شده اسکایگارد به همراه سامانه موشکی ارتفاع بلند اس 200، سامانه بومی مرصاد مسلح به موشک بومی شاهین، سامانه متحرک سازی شده هاگ، سامانه موشکی ارتفاع متوسط بومی یا زهرا 3 و سامانه موشکی ارتفاع پست راپیر، از دیگر تجهیزات قرارگاه پدافند هوایی است که در رژه روز 31 شهریور حضور خواهند داشت.
 
سامانه ردیاب الکترو اوپتیک صافات، توپ 35 و 23 میلیمتری متحرک، خودروی ارتباطی تاکتیکی سیار، خودرو تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی، خودرو و سامانه ارتباطی DZ، خودروی تاکتیکی خبیر، ون صامع ساخته شده در جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی و شیلتر ارتباط مرکزی نیز از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این رژه حضور خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار