بجنورد/ وزیر کشور:

اقتصاد و توسعه در اولویت کار کشور است

رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی گفت:مسئله ای که در کشور اولویت دارد اقتصاد دولت و توسعه است و استاندار به عنوان نماینده عالی دولت باید توسعه محوری و اقتصاد محوری را در اولویت کار خود قرار دهد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد  

وی در این مراسم با بیان اینکه این انقلاب مدیون مردم است ،گفت:همه مسئولان به ویژه استانداران باید مردم را در همه امور مشارکت دهند.

وی با اشاره به اینکه بومی بودن استاندار جدید یک امتیاز بزرگ و زمینه ساز پیشرفت برای مردم خراسان شمالی است اظهار داشت:مسئولان باید با ایجاد وحدت و همدلی در راستای پیشرفت استان تلاش کنند.

وزیر کشور مبارزه با قاچاق و احیای امر به معروف ونهی از منکر در زمینه حجاب و عفاف را اولویت کار مسئولان دانست وخاطر نشان کرد:استاندار باید مدیریت استان را به دست بگیرد و با برنامه ریزی و همگامی همه مسئولان در این زمینه این دو اصل را در دستور کار قرار دهد.

در پایان این مراسم از زحمات احمدی بیغش استاندار سابق خراسان شمالی تقدیر شد و سید علی اکبر پرويزي به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی شد.

شایان ذکر است استاندار جديد خراسان شمالي سابقه فرمانداری، مديريت جهاد كشاورزي، مسئوليت اداره امور اراضي شهرستان اسفراين و شهرداری شهر اسفراین را نیز در کارنامه خود دارد و بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی است./س

برچسب ها: اقتصاد ، توسعه ، وزیرکشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.