اخبار سواركاري؛

شناخت قهرمانان پرش با اسب قهرماني كشور در نوروزآباد/ برگزاري مسابقات بين‌المللي زير 14 سال

رقابت‌هاي پرش با اسب قهرماني كشور روز گذشته در نوروزآباد پيگيري شده و نتايج آن امروز اعلام شد و قهرمانان هر رده مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مسابقات سواركاري، پرش با اسب قهرماني كشور در سه رده سني نونهالان، نوجوانان و جوانان طي روزهاي 28-29 شهريور در مجموعه سواركاري نوروزآباد برگزار شد و قهرمانان هر رده مشخص شدند.

در ادامه گزارش آمده است، در رده نونهالات سام معصومي با اسب فلاورچه از استان تهران قهرمان – حسين ژاله با اسب يونيك از قزوين دوم و سالار ساكت‌نيان با اسب اسكاي از البرز سوم شد.

براساس اين گزارش در رده نوجوانان تارخ پرند با اسب ارگانه از تهران شايان شايگاني  با اسب كلافه و زد از تهران و ايمان كريمي با اسب وينراز كرم عنوان‌هاي اول تا سوم را از آن خود كردند و رده جوانان – آريانا روانبخش با اسب لوتار از تهران اول، حسين رضايي با اسب ايمن از تهران دوم و رامين بوستاني با اسب دينا سوم شدند.

گزارش ديگري عنوان مي‌كند، رقابت‌هاي پرشي با اسب زير 14 سال بين‌المللي نيز روز گذشته در اين مجموعه انجام شد و نفرات برتر آن مشخص شدند كه شامل، سام معصومي با اسب فلورچه از تهران قهرمان حسين ژاله با اسب يونيك از قزوين نائب قهرماني و تينا خو شده با اسب گراندل از خراسان سوم شدند.

در پايان گزارش خاطرنشان مي‌شود، براي اين مسابقات 90 نفر قهرماني كشور و 33 نفر زير 14 سال به رقابت پرداختند./مح

برچسب ها: اسب ، قهرمانان ، پرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار