تبریز/

پیش بینی خرید ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان آذربایجان شرقی

مدیر‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8:خرید گندم در آذربایجان شرقی از ابتدای تیر ماه آغاز و تا اواخر مهر تداوم دارد؛ باتوجه به خريدبيش از 180 هزار تن گندم‌ وادامه خريد پيش بيني مي شودامسال حدود200 هزار تن گندم خريداري كنيم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،علی شامی نژاد، با بيان مطلب بالا افزود: پرداخت وام‌های کم بهره تا سقف ۲۵ میلیون ریال رابه منظور تامین بخشی از هزینه‌های گندمكاران همچون هزینه برداشت، بارگیری و کمباین گندمكاران، از مشوق‌های كشاورزان جهت فروش گندم هاي خودبه شرکت غله و خدمات بازرگانی عنوان كرد.

شامي نژاداظهار داشت: به كشاورزاني که همزمان در دو حوزه کشاورزی و دامداری فعالیت دارند، سبوس به نرخ یک سوم قیمت بازار ارایه می‌شود.

وي ادامه داد: با توجه به افزایش نرخ خرید گندم از 7 هزار و۲۰۰ ریال به 8هزار ریال و هماهنگی به عمل آمده در کمیسیون خرید گندم استان مبنی بر ارایه تسهیلات به کشاورزانی که گندم مازاد بر نیازشان را به دولت تحویل دهند، استقبال خوبی درخصوص تحویل گندم به مراکز دولتی اين استان مشاهده می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت توضيح داد: تلاش براین است وجوه گندم هاي خریداری شده به موقع به گندمكاران پرداخت و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز از طریق معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری ، تفاوت نرخ گندم‌های خریداری شده قبلی نیز پرداخت شود.

در پايان شامي نژاد ازکشاورزانی که گندم های خود رادر فضای باز جمع آوری و ذخیره کرده‌اند،خواست با توجه به كاهش دما واحتمال بارش، گندم هاي خود را سريعتر به سيلوها تحويل دهند؛ تا متحمل خسارت نشوند/س

برچسب ها: خرید ، گندم ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.