رئیس اسبق کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی:

قایقرانی پنج سال به عقب باز گشته است/تمام برنامه ها متوقف شده

عمران پور عسگر رئیس اسبق کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: متاسفانه با توجه به اتفاقاتی که در این رشته ورزشی افتاده است مي‌توان گفت پنج سال از قایقرانی عقب افتادیم.

عمران پورعسگر رئیس اسبق کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اطلاعاتی که در دست است باید تأکید کنم که در حال حاضر این رشته ورزشی موقعیت خوبی ندارد و با پس رفت مواجه است. نقل و انتقالات انجام گرفته در قایقرانی صدمات زیادی به بدنه این رشته ورزشی وارد آورد بطوری که ما پنج سال از قایقرانی عقب افتادیم.
وی افزود: زمانیکه آقای دنیا مالی این رشته ورزشی را وارد ایران کرد ما در رابطه با استعداد یابی در این رشته در گروه های سنی مختلف با برنامه ریزی کاملاً دقیق پیش رفته و در بخش آقایان از افراد زیر شانزده سال با قد بالای 190 سانت و در بخش بانوان از افراد زیر شانزده سال با قد بالای 175 سانت تست آمادگی گرفته و گزینه های بسیار خوبی را برای انجام فعالیت حرفه ای در روئینگ شناسایی کرده و در عین حال از مربیان خارجی هم استفاده می کردیم و در عرض 2 سال توانستیم امثال محسن شادی را تربیت کنیم.

پورعسگر تصریح کرد: طی مدت فعالیتی که در این رشته داشتیم در بخش زنان در سال 2007 در رقابتهای قهرمانی آسیا موفق به کسب دو مدال طلا شدیم ولی بعد از اتفاقاتی که در فدراسیون افتاد همه چیز متوقف شد و درحال هم مجموعه ای که در رأس کار قرار دارند مشغول استفاده از داشته های قبلی قایقرانی که مربوط به زمان حضور دنیا مالی است هستند. درحال حاضر بسیاری از ورزشکاران مدال آور که در این رشته مشغول فعالیت هستند به دلیل اختلافاتی که با سر مربی دارند به تیم ملی دعوت نمی شوند و شاید اینها فقط جزئی از مشکلات بوجود آمده در این رشته ورزشی باشد./زر
برچسب ها: قایقرانی ، اسبق ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار