اعزام ساندا کار به بازیهای کشورهای اسلامی

با وجودی که رقابت های ووشو در بخش ساندا در بازیهای کشورهای اسلامی در 6 وزن برگزار می شود اما کشورمان 5 سانداکار به اندونزی اعزام می کند.

حسین اوجاقی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به قوانین رقابت های ساندا در بازیهای کشورهای اسلامی که فقط در 6 وزن اول برگزار می شود و بیشتر سانداکاران با تجربه ما در میان وزن و سنگین وزن هستند اما 5 نفر از مهمترین  ساندا کاران کشور را در اوزان مجاز به این رقابت ها اعزام خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم ملی ساندا افزود: معین حاجی زاده در وزن 52- کیلوگرم، علی بختیاری در وزن 56- کیلو گرم، علی یوسفی در وزن 60- کیلوگرم و سجاد عباسی در وزن 70- کیلو گرم سانداکارانی هستند که با صلاحدید کادر فنی به بازیهای کشورهای اسلامی اعزام می شوند.

وی ادامه داد: درحال  حاضر سانداکاران در شرایط مطلوب به سر می برند و از نظر تکنیکی و فنی و همچنین بدنسازی تمامی تمرینات لازم را پشت سر گذاشته اند و به آمادگی مناسبی رسیده اند.

اوجاقي گفت: مصر، ترکیه، آذربایجان و اندونزی رقبای اصلی ما در بازیهای کشورهای اسلامی هستند که با توجه به اینکه سانداکاران سبک وزن ما از تجربه خوبی برخوردار نیستند امیدواریم بتوانیم مثل گذشته نتایج قابل قبولی کسب کنیم./مح
 


برچسب ها: ساندا ، عباسی ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار