اسدیان:

مدعیان تالو در بازیهای کشورهای اسلامی حضور دارند

مربی تیم ملی تالو آقایان گفت: در بازیهای کشورهای اسلامی اکثر کشورهای مدعی در بخش تالو حضور دارند و این موضوع کار تالوکاران را در اجرای فرم سخت خواهد کرد.

توحید اسدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورهای آسیایی شرقی که در تالو حرف اول را می زنند از قبیل اندونزی و مالزی و همچنین کشورهای مصر و ترکیه نیز در بازیهای کشورهای اسلامی حضور دارند، تالو کاران ما نیز رقابت سختی را پیش رو خواهند داشت.

مربی تیم ملی تالو آقایان ادامه داد: اکثر کشورها در بخش تالو سرمایه گذاری خوبی کرده اند که در این میان علاوه بر کشورهای مذکور لبنان و آذربایجان هم دست پر به این میدان اعزام می شوند، به همین دلیل ما نیز سعی کردیم با تمرینات بسیار خوب و برنامه ریزی دقیق به مصاف حریفان در بازیهای کشورهای اسلامی برویم.

اسدیان افزود: علی وطن خواه، احسان پیغمبری و فرشاد عربی تالو کارانی هستند که به ترتیب در فرم های تای چی چوان، چانگ چوان و نان چوان در بازیهای کشورهای اسلامی اجرای فرم خواهند داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر 3 تالوکاری که در بخش انفرادی اجرای فرم دارند،‌ در بخش دوئلین نیز یک تیم سه نفره متشکل از محسن احمدی،‌ نوید مکرندی و ابراهیم فتحی نیز به اندونزی اعزام می کنیم.

گفتنی است: بازیهای کشورهای اسلامی در بخش تالو از لغایت 10 مهر ماه در اندونزی برگزار می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار