هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان؛

باخت نماینده تهران و نخستین شکست مشهد

مسابقات هندبال ( لیگ برتر مردان) در هفته ششم روز گذشته نیز پیگیری شد و نیروی زمینی باخت و مشهد نیز نخستین شکست خود را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : مسابقات لیگ برتر مردان ایران طی روزهای 28-29 شهریور در هفته ششم برگزار شد و در مهمترین آنها نیروی زمینی تنها نماینده تهران در لیگ به حریف گچساران باخت و ثامن الحجج مشهد نیز نخستین طعم شکست خود را از حریف قدر و قدرتمند سبزوار چشید.

در ادامه گزارش آمده است: در دیدار اول نیروی زمینی 25 بر 27 به نفت و گاز گچساران باخت و بازی دوم نیز که بین تیم های ثامن الحجج  سبزوار و مشهد صورت گرفت این نماینده سبزوار بود که 30 بر 25 حریف مشهدی خود را کنار بزند و بدین ترتیب شاگردان علیرضا حبیبی نخستین طعم شکست خود را چشیدند.

بر اساس این گزارش: این دو دیدار روز پنجشنبه صورت گرفت و در همین روز سنگ آهن بافق نماینده یزد 26 بر 23 صنعت مس کرمان را در هم کوبید.

گزارش دیگری عنوان می کند: روز جمعه 29 شهریور نیز مابقی مسابقات هفته ششم پیگیری شد و کاسپین قزوین 30 بر 26 صبای قم تازه وارد را شکست داد و مس فلاورجان 27 بر 25 هپکو نماینده اراک را برد.

این گزارش اضافه می کند: با انجام 5 بازی و استراحت نیک اندیش نماینده اصفهانی که نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند هفته ششم لیگ برتر به کار خود پایان داد و با نتایج بدست آمده ثامن الحجج سبزوار با 12 امتیاز هنوز پیشتاز این رقابتهاست و محکم و استوار در صدر جدول ایستاده است و اما ثامن الحجج مشهد که تا هفته پنجم در رده دوم قرار داشت با اولین شکست مقابل نماینده سبزوار جای خود را به سنگ آهن بافق یزد داد و با 8 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت (نماینده یزد نیز با 9 امتیاز فعلاً جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است و نیک اندیش اصفهان با 6 امتیاز در رده چهارم و مسی فلاور جان نیز با 5 امتیاز پنجم است.

در ادامه گزارش آمده است: مسابقات لیگ برتر هندبال ایران تاکنون 25 دوره برگزار شده است و این 26 امین دوره است که از سال 1366 انجام می شود و تیم فولاد مبارکه سپاهان یکی از تیم های پر سابقه این رقابتهاست که متأسفانه به دلایلی در مسابقات امسال حضور ندارد.

بر اساس این گزارش: رقابتهای امسال از اواسط مرداد آغاز شده است و با توجه به مسابقات رسمی و بین المللی که در میان این رقابتهاست این لیگ در اردیبهشت 93 به کار خود پایان خواهد داد.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود برگزاری منظم و منسجم لیگ برتر علاوه بر ایجاد انگیزه در بین بازیکنان باعث رشد و توسعه هندبال و داشتن تیم های قوی باشگاهی و ملی می شود./مح

برچسب ها: مشهد ، شاگردان ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار