کد خبر: ۴۵۶۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰

از یک سو به دلیل پلت‌فرم خوب لوگان و قیمت مقرون به صرفه‌اش، بسیاری از کشورها مانند ایران خواهان آن شدند. این خودروی پرفروش به سرعت تبدیل به مدل محبوب کلیه اقشار جامعه شد.

  به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، ، هپروژه Logan سال 2004 توسط شرکت خودروسازی داچیا Dacia در رومانی استارت خورد.رنوی فرانسه نیز که سال 1999 مالکیت برند داچیا را در اختیار داشت این خودرو را به عنوان یکی از ارزان‌ترین تولیدات خود برای بازارهای سطح متوسط در نظر گرفت.از یک سو به دلیل پلت‌فرم خوب لوگان و قیمت مقرون به صرفه‌اش، بسیاری از کشورها مانند ایران خواهان آن شدند. این خودروی پرفروش به سرعت تبدیل به مدل محبوب کلیه اقشار جامعه شد. از پیر و جوان گرفته تا مرد و زن.اما اینکه عده‌ای در ذات لوگان حس و حال اسپرت گرایی می‌دیدند پدیده نوظهوری است که البته در کشور خودمان نیز نمونه عینی دارد.







کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
برچسب ها
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت آسمان صبح فردا-صفحه خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر