قم/

حرکت در مسیر حق در گرو پیروی از اهل بیت(ع) است

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه انسان باید برای حرکت در مسیر حق و پرهیز از گمراه شدن از اهل بیت پیروی کند افزود: امام رضا(ع) مایه برکت و خیر برای ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله علوی گرگانی در دیدار با خادمین برگزیده فرهنگ رضوی که میهمان جامعة المصطفی العالمیه هستند در سخنانی اظهار کرد: وعده الهی این است که اسلام پیروز بوده و دین مبین اسلام به عنوان آخرین دین آسمانی در تمام دنیا فراگیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اسلام همه امور بر پایه حق است و رسول گرامی اسلامی نیز مبین حق بودند تاکید کرد: اهل بیت آگاه‌ترین افراد نسبت به سیره و گفتار پیامبر هستند و برای یافتن حق باید به اهل بیت متمسک شویم.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه باید حق را در دنیا گسترش دهیم بیان کرد: بهترین راه برای تبیین حق گفتار و کردار است و ما در دنیا به دنبال این نستیم که حق را با زور و دیکتاتوری گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید برای حرکت در مسیر حق و پرهیز از گمراه شدن از اهل بیت پیروی کند افزود: امام رضا(ع) مایه برکت و خیر برای ایران اسلامی هستند.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه افتخار خدمت به امام رضا(ع) بسیار ارزشمند است گفت: کسانی که خادم فرهنگ رضوی هستند باید بدانند که در مسیر پر برکت گام نهاده‌اند./س

برچسب ها: قم ، حرکت ، مسیر ، حق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.