دستگيري عامل خودنمايي در اینترنت

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان جنوبي از دستگيري عامل خودنمايي و ترويج بي بند و باري در اینترنت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ حسيني گفت : کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان جنوبي در حين پايش فضاي سايبري در یکی از شبکه های اجتماعي صفحه اي را مشاهده کردند که در آن فردي با هويت نامشخص اقدام به گذاشتن عکس هاي شخصي و مبتذل ، متعددي از خود کرده بود.
وي گفت :از آنجايي که اين عمل از مصاديق جرم بوده و باعث ترويج بي بند و باري مي شود، با بررسي بيشتر و مشاهده مطالب گذاشته شده توسط افراد متفرقه که به اصطلاح دوستان متهم بودند، همگي درخواست دوستي و ارتباط از طريق اينترنت داشتند و همچنين پيام هاي بسيار تحريک آميزي جهت برقراري ارتباط بيشتر گذاشته بودند.
سرهنگ حسيني افزود : در اين رابطه کارشناسان پليس فتا با اقدامات سايبري و تخصصي موفق شدند با شگردي جديد کليه اطلاعات فردي وي را بدست آوردند و نهایتاً متهم را به اين پليس احضار کردند.
وي بيان کرد : از متهم در خصوص گذاشتن عکس هاي مبتذل شخصي و برقراري ارتباط از اين طريق در فضاي مجازي از سوال که نامبرده لب به اعتراف گشود و نسبت به اقدامات مجرمانه خود ابراز پشيماني کرد .
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان جنوبي در خاتمه عنوان کرد:متهم دستگير شده با کليه مستندات جهت سير مراحل قضائي به دادسراي عمومي و انقلاب بيرجند ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار