سنندج/

كردستان در مسابقات وزنه برداري كشوري يك طلا و يك برنز كسب كرد

كردستان در مسابقات وزنه برداري كشوري كه شامگاه شنبه در سالن شهيد رضائيان قم جريان داشت با كسب يك مدال طلا و يك مدال برنز به كار خود پايان داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،در اين مسابقات ۱۳۶ وزنه بردار جوان از ۲۵ استان در رده هاي سني ۱۸، ۱۹ و ۲۰ سال به رقابت پرداختند. در پايان استان فارس با ۵۶۱ امتياز تيمي در جايگاه اول ايستاد و تيم هاي اصفهان با ۵۳۳ امتيازتيمي و خوزستان با ۵۲۸ امتياز تيمي سكوهاي دوم سوم را از آن خود كردند. تيم استان كردستان متشكل از دو وزنه بردار در اوزان ۵۶ و ۷۷ كيلوگرم به سرپرستي علي محمد كمري از شهرستان كامياران راهي رقابت هاي وزنه برداري قهرماني جوانان كشور شد كه در وزن ۷۷ كيلوگرم ميلاد سور سوري توانست مدال طلاي اين وزن را بدست آورد و مدال برنز وزن ۵۶ كيلوگرم نيز به وزنه بردار قروه اي ميلاد رضايي رسيد.
رقابت هاي دسته ۷۷ كيلوگرم كه با حضور ۲۰ وزنه بردار يكي از شلوغ ترين اوزان مسابقات قهرماني كشور بود در دو گروه A و B برگزار شد و ميلاد سور سوري با حد نصاب مجموع ۳۰۹ كيلوگرم، ضمن كسب مدال طلاي حركت يك ضرب در مجموع نيز صاحب مدال طلا شد و روي سكوي قهرماني ايستاد. در مسابقات دسته ۵۶ كيلو گرم ميلاد رضايي در حركت يك ضرب مدال نقره و در حركت دو ضرب مدال برنز و در مجموع دو حركت با وزنه ۲۱۵ كيلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص داد./ز
برچسب ها: امتیاز ، کشور ، برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.