اراک

قبور پاک و مطهر شهدای اراک گلباران می‌شود

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک از گلباران قبور پاک و مطهر شهدا همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.

ثامنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرگاران اراک افزود: چهارم مهرماه همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس قبور پاک و مطهر شهدای اراک راس ساعت 15:30 عصر با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان گلباران و عطرافشانی خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین به همین مناسبت پرچم قبور شهدا در سراسر این شهرستان تعویض و پرچم‌های جدید نصب خواهد شد.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کلبنیاد شهید و امور ایثارگران اراک برگزاری یادواره شهدای فصل پاییز را از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: شهدای فصل پاییز شهرستان اراک 452 شهید هستند که بار دیگر با برگزاری یادواره شهدا یاد و خاطرهآنها را گرامی خواهیم داشت.

ثامنی برگزاری 35 یادواره شهدا در سطح حوزه‌های مقاومت و مراکز فرهنگی، یادواره دانش‌آموز شهید مریم رازی به همراه تغییر نام مدرسه ارشاد به نام این شهیده والامقام، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مزین کردن ساختمان‌های بنیاد شهید به نمادهای هفته دفاع مقدس، مشارکت و حضور در نمایشگاه دفاع مقدس و رژه نیروهای بسیجی و خاندان مکرم شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

ثامنی گفت: راه‌اندازی و رونمایی از تابلوی تبلیغاتی در میدان شهدا، حضور تیم فوتسال جانبازان در مسابقات نیروی انتظامی، برگزاری مراسم کوهپیمایی تیم جانبازان، اعزام تیم والیبال دختران شاهد به مسابقات کشوری، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این معاونت در هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود./ز

برچسب ها: گلباران ، قبور ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.