رییس هیات والیبال استان خبرداد:

حضور بیش از 1200 نوجوان در کلاس های استعدادیابی والیبال آذربایجان شرقی

رییس هیات والیبال آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 1200 نوجوان در کلاس های طرح تابستانی و استعدادیابی والیبال استان شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرج الله فرج الهی در آیین اختتامیه کلاس های طرح تابستانی والیبال تبریزافزود : از نیمه دوم خرداد ماه بیش از 70 پایگاه طرح های تابستانی و استعدادیابی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دو بخش دختران و پسران در استان فعالیت کرده است.
 
فرج الهی تصریح کرد: 7 پایگاه برای پسران و 5 پایگاه برای دختران در تابستان 92 در سطح شهر تبریز فعالیت کردند که در آیین اختتامیه کلاس های طرح تابستانی والیبال تبریز شرکت کرده اند.
 
وی ادامه داد: از بین این شرکت کنندگان بیش از 100 بازیکن به مرحله دوم استعدادیابی و کلاس های تکمیلی والیبال که 7 مهر ماه در تبریز آغاز می شود ، انتخاب شده اند و این نوجوانان می توانند در طول کلاس ها رایگان حضور یابند .
 
رییس هیات والیبال آذربایجانشرقی در ادامه بیان کرد: استعدادهای خوبی در بین این نوجوانان در تبریز و استان حضور دارد و این بازیکنان با سرمایه گذاری هیات می توانند در آینده برای اعتلای نام والیبال استان موثر باشند.
 
وی تصریح کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز برای حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال از بازیکنان جوان استان نیز استفاده خواهد کرد و این بازیکنان حاصل همین کلاس های استعدادیابی هستند و در سال های آتی همین نوجوانان شرکت کننده در کلاس های استعدادیابی بدنه تیم های استان و ملی را تشکیل خواهند داد.
 
در این آیین اکبر فرج الهی معاون امور ورزشی اداره کل ، جواد امان زاده مسوول گروه توسعه ورزش قهرمانی و مربیان والیبال استان حضور داشتند.
 
همچنین در این آیین از مربیان کلاس های استعدادیابی و پایگاه طرح تابستانی والیبال تبریز تجلیل شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.