رشت/

آغاز نمایش اقتدار نیروهای مسلح گیلان در رشت

مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان با نمایش اقتدار این نیرو در رشت آغاز شد.


در این مراسم یگان‌ها و ادوات نظامی در مقابل مردم همیشه در صحنه و انقلابی گیلان به نمایش درآمدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان برگزاری این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به حاضران، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا این موضوع را متوجه شده است که با ایمان مردم نمی‌توان مقابله کرد.

هامون محمدی، آغاز روند بیداری اسلامی را پس از جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان و 22 روزه مردم غزه ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی شهامت را به ملت‌های آزادی‌خواه جهان منتقل کرده و استکبار جهانی امروز به طرف افول حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان با نگاه جهادی وارد عرصه نبرد شدند، تصریح کرد: رزمندگان با احساس تکلیف و باور عمیق به آنچه در زمینه دفاعی می‌خواستند، رسیدند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان هشت سال جنگ را یکی از هزینه‌های تحمیلی سنگین دشمن به انقلاب اسلامی دانست و افزود: جنگ یک امر تحمیلی سیاسی و نظامی بود که علیه ملت ایران صورت گرفت.

وی با تصریح بر اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 100 کشور همگام با استکبار جهانی شدند و به کمک عراق آمده بودند، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس مانند جنگ جهانی بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: جنگ زمانی به ملت ایران تحمیل شد که انگیزه‌ای برای ورود به نبرد نداشتیم و جوانان با مدیریت امام (ره) وارد این عرصه شدند و استکبار عظمت انقلاب اسلامی را درک نکرده بود.

وی، ماندگاری دفاع مقدس را به دلیل وجود انسان‌های بزرگی دانست که در آن ایفای نقش کرده بودند و یادآور شد: دفاع مقدس عرصه جدیدی در تقابل با استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، ایمان و اعتقاد به خدا را از ویژگی‌های رزمندگان دفاع مقدس نامید و آن را عامل پیروزی حق بر باطل خواند.

وی از اجرای 389 برنامه هفته دفاع مقدس به مناسبت این هفته در گیلان خبر داد و گفت: افتتاح نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای سپاه فرودگاه سردار جنگل، رونمایی سه کتاب در هفته دفاع مقدس و ... از جمله برنامه‌ها است./ج1

برچسب ها: اقتدار ، نیرو ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.