از گروهمان صعود می کنیم

آقای گل فوتبال ساحلی آسیا طی گفت و گویی پیش از دیدار فردا مقابل اوکراین، درباره آخرین وضعیت تیم و سطح مسابقات جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسلم مسیگر درباره بازی قبل مقابل سنگال گفت: تیم سنگال تیم سرسخت و دونده ای بود و بازیکنانش قدرت بدنی بالایی داشتند. اساسا بازی درمقابل تیم هایی مانند سنگال که تاکتیک مشخصی در بازی ها ندارند بسیار مشکل تر است. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و خدارا شکر نتیجه خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در دو بازی قبل گل هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات خودمان بود که ناشی از فشار زیاد و سطح بسیار بالای این دوره نسبت به جام جهانی های قبلی است. اوکتاویو بر حفظ آرامش بازیکنان بسیار تاکید می کند اما بازی در این سطح باعث خستگی بیش از حد و عدم تمرکز ذهنی در دقایقی از بازی می شود.

مسیگر که از سوی فیفا به عنوان خطرناک ترین بازیکن تیم ایران معرفی شده درمورد عدم گلزنی در دوبازی قبل گفت: یکماه قبل از اعزام به تاهیتی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از تمرینات دور شدم. به هر حال بازی های آسیایی با بازی های جهانی قابل مقایسه نیست اما همانند گذشته تمام تلاش خود را در پیراهن تیم ملی خواهم کرد.

آقای گل آسیا در پایان درباره بازی فردا مقابل اوکراین خاطر نشان کرد: اوکراین تیم بسیار آماده ای است و بازی این تیم مقابل سنگال را از نزدیک دیدیم که به نظرم اوکراین تیم برتر این دیدار بود. هدف اصلی ما برد این تیم است چراکه دو ماه پیش در مقابل این تیم دیدار تدارکاتی انجام دادیم و آگاهی کاملی از شیوه بازیشان داریم. به اعتقادم با پیروزی در بازی فردا از گروه خود صعود خواهیم کرد.
برچسب ها: ساحلی ، آسیا ، گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار