در حکمی از سوی مرتضی بانک صورت گرفت؛

انتصاب مدیر کل توسعه منابع انسانی، تشکیلات و آموزش نهاد ریاست جمهوری

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی غلام‌عباس ظفری را به عنوان مدیر کل توسعه منابع انسانی، تشکیلات و آموزش نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،‌ معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی غلامعباس ظفری را به عنوان مدیر کل توسعه منابع انسانی، تشکیلات و آموزش نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای غلامعباس ظفری

نظر به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم پشتیبانی و تحول اداری به موجب این حکم به سمت مدیر کل توسعه منابع انسانی، تشکیلات و آموزش نهاد ریاست جمهوری منصوب می‌شوید.

بدیهی است ضرورت برنامه‌ریزی در امر مدیریت منابع انسانی و استفاده صحیح و شایسته از تمامی ظرفیت‌های انسانی در دسترس، ایجاب می‌کند تا با نگرشی سیستمی، نسبت به بازنگری و اصلاح ساختار، به گونه‌ای که شاهد سازمانی توانمند، پاسخگو، روان و منظم و منضبط در نهاد باشیم اقدام کنید و تحقق این مهم، امری است که اهتمام هر چه بیشتر جنابعالی را در این خصوص طلب می‌کند.

امید است با عنایت الهی و همکاری همکاران نهاد و دستگاه‌های ذیربط، در انجام وظایف قانونی و حسن جریان امور، با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

مرتضی بانک

معاون کل سرپرست نهاد

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار