شهرکرد/عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس:

اصلاح بودجه ضروري است

نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اصلاح بودجه كشور در سال جاري ضروري است، ولي اينكه بودجه در چه رديف و بخش هايي هزينه شود، مهم تر است.

سيد سعيد زمانيان دهكردي با تبيين وضعيت اقتصادي كشور اظهار داشت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز هر چه زودتر اصلاحيه بودجه سال 92 را تصويب كنند.
وی، با تاکید بر اصلاح بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي و لزوم همكاري و هماهنگي مجلس و دولت براي جبران كسری بودجه در بخش هاي مختلف افزود: بايد از ظرفيت ‌هاي بخش خصوصي استفاده كرد، اين بخش در كشور توانمند شده و باید موانع پيش ‌رو نيز براي حضور آن برطرف شود.
زمانيان، با بيان اينكه اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها در راستاي حمايت از توليد در كشور نيز ضروري است تصریح کرد: لازم است درآمدهاي حاصل از اجراي اين قانون به زيرساخت هاي اقتصادي و توليد اختصاص يابد.
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي از برنامه ريزي براي رونق توليد و افزايش اشتغال در كشور به عنوان ديگر ضرورت اصلاح بودجه ياد كرد و افزود: ايجاد اشتغال، حل مشكل بيكاري و توجه به پروژه هاي نيمه تمام و عمراني، اميد مردم را به توانمندي نظام اسلامي بيشتر مي كند./س
برچسب ها: ضرورت ، اصلاح ، بودجه ، زمانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.