توقف صددرصدي مسكن مهر جديد از سوي دولت

وزیر راه و شهرسازی با رد ادامه ساخت مسکن مهر جدید از سوی دولت، گفت: در مورد قیمت‌های مسکن مهر اصلا تجدید نظري نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران  ، عباس آخوندی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید اجرای قوانین مصوب در برنامه پنجم در دستور کار دولت باشد که براین اساس ،دولت موظف است از حوزه عملیات ناوگان کنار برود، اظهار داشت: فکر می کنم تا یکسال آینده این سیاست ها اجرایی شود تا بخش حمل و نقل رونق بگیرد.

وي در خصوص آزاد راه تهران شمال گفت: اين پروژه را دستور كار خود قرارداده واز جهت ساختار مديريتي و سرمايه گذاري در دست بررسي قرارداده ام.

آخوندي در ادامه تصريح كرد:  اين پروژه از جهت ساختار مهندسي هيچ مشكلي ندارد و وبه دنبال ايجاد ساختار كلي هستم.

وزيرراه وشهرسازي  با اشاره به اینکه معتقدم بخش عمده ای از مشکلات ناشی از سازماندهی غلط در اقتصاد کشور است، گفت: دولت در بسیاری از موارد، تنظیم کننده مقررات، تامین کننده زیرساخت و مداخله کننده در اقتصاد کشور است.

وي در خصوص نتایج کارگروه پیگیری حادثه تهران - قم، بیان کرد: علت حادثه را پلیس اعلام کرده و براساس قانون، مسئول اعلام دلایل حادثه پلیس است اما وزارت راه و شهرسازی برنامه هایی را دارد که با همکاری دیگر دستگاه ها تکرار وقوع این حوادث را کاهش دهیم و نحوه امدادرسانی را بهبود ببخشیم.

آخوندی با بیان اینکه دو گزارش دیگر هم در این خصوص تهیه شده است، گفت: در روز دوشنبه با تشکیل کمیسیون ایمنی راه ها تمام گزارش ها بررسی می شود و تا آخر هفته نتیجه ها اعلام می شود.

وی با اعلام اینکه تمام تعهدات قبلی در حال انجام است و در هر پروژه ای اگر توقف انجام گرفته به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود، گفت: در مورد قیمت‌های مسکن مهر اصلا تجدید نظري نشده است. 

وزیر راه و شهرسازی با رد ادامه مسکن مهر از سوی دولت، گفت: در حوزه مسکن سیاست ما این است که ساخت و ساز در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و دولت از مداخله در ساخت و ساز مستقیم خودداری می کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن مهر ، توقف ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار