سرپرست آموزش وپرورش در مراسم آغازین سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان؛

راه تحول در آموزش و پرورش نیروی انسانی است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم آغازین سال تحصیلی 92-93 دانشگاه فرهنگیان گفت: راه تحول در آموزش وپرورش نیروی انسانی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش وپرورش در مراسم آغازین سال تحصیلی سال 92 -93 دانشگاه فرهنگیان که صبح امروز در پردیس نسیبه برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رئیس جمهور انتظار دارد در آموزش وپرورش تحولی صورت بگیرد و یکی از هدف های ارزشمندی که امروز در اختیار ماست سند تحول بنیادین است که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.

وی ادامه داد: سند تحویل بنیادین سند ارزشمندی است که جامع همه سندهای بالا دستی است امروز می تواند به عنوان راهنمای عمل در آموزش و پرورش مطرح باشد.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش ادامه داد: تمام نهادها و سازمان ها از جمله آموزش وپرورش این نکته را بپذیریم که کلید تحول در هر سازمان تحول در منابع انسانی از سازمان است و اگر ما به دنبال تحول در آموزش و پرورش هستیم هر چند که باید روی محتوا، فضای آموزشی، مدیریت و مقررات کار کنیم اما باید بدانیم راه تحول در آموزش و پرورش از نیروی انسانی است که این نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان تربیت، بهسازی و به روز می شود.

فانی اظهار داشت: باید از تمام پتانسیلی که در آموزش عالی وجود دارد در کنار فرهنگیان بهره بگیریم چرا که ارتقاء سطح ورودی به آموزش و پرورش می تواند به ما کمک کند که در فرآیند تعلیم و تربیت موفق باشیم.

وی خاطر نشان کرد: این رتبه های برتر که به دانشگاه وارد می شوند نویدی از نیروی انسانی مناسبی هستند و اگر بخواهیم کشوری مستقل و پیشرفته و دارای مقام ممتاز در منطقه و دنیا داشته باشیم چاره ای جز توجه و رسیدگی به آموزش پرورش و تربیت معلم نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار