Deep Freeze

رایانه خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید + دانلود

بعد از نصب این نرم افزار اگر ویندوزتان پاک شد، سیستمتان ویروسی شد، اشکالات نرم افزاری به وجود آمد و یا هکرها به سیستم شما حمله کردند کافی است سیستمتان را ریستارت کنید تا سیستم شما به حالت قبلی برگردد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Deep Freeze یکی از محصولات شركت Faronics است. این نرم افزار تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک Restart كردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند! مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده باشد و یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند، فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.



برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.
امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکرها، ویروس ها، جاسوس ها، کرم ها، اشکالات نرم افزاری، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری، تنظیمات شبکه، تنظیمات سخت افزاری و ... این نرم افزار را مناسب جهت استفاده در آموزشگاه ها، مدارس، کافی نت ها، دانشگاه ها، استفاده شخصی و ... ساخته است. در حال حاضر بیش از پنج میلیون کامپیوتر در جهان مجهز به دیپ فریز می باشند.
این نرم افزار در ورژن های استاندارد ، حرفه ای و اینترپرایز  تولید شده است، نسخه که در اینجا معرفی شده است کاملترین نسخه یعنی Enterprise می باشد.


مشخصات فایل:

حجم فایل: 19.3 مگابایت
شرکت سازنده: Faronics Corporation
سیستم عامل: ویندوز 8, 7,
XP


راهنمای نصب

- قبل از نصب برنامه ها و یا بازی ها روی سیستم و یا نوشتن اطلاعات روی درایوهایی كه Freeze شده اند حتما DeepFreeze را غیرفعال كنید در غیر این صورت بعد از Restart همه اطلاعات پاک خواهند شد!
- سعی کنید برنامه ها و بازی های خود را در محیطی نصب کنید که Freeze نشده باشد در غیر این صورت هر تغییری از قبیل save game و یا تغییرات در یاهو مسنجر (Message Archive) و ... بعد از Restart پاک خواهند شد!
- قبل از اینکه سیستم خود را برای تغییر ویندوز فرمت کنید حتماً را DeepFreeze پاک کنید.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Japan
فروغی
۱۳:۵۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سلام
می تونیدبا گرفتن همزمان کلید های آلت کنترل شیفت و f6 وزدن کلمه عبور وارد قسمتی بشید که امکانات فریز در اختیار هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
ببخشید چرا من هرچی با این ایمیلم نظر میدم مینویسید غیرقابل قبول هست خوب بامن شما چه مشکلی دارید اگه مشکلی دارید خوب بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
ببخشید Freeze کجاست که غیر فعالش کنیم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
ببخشید Freeze کجاست که غیر فعالش کنیم؟؟؟؟
آخرین اخبار