دشمنان خيالي خود را نابود كنيد + دانلود بازي

Gun Crafter یک بازی تیراندازی مجازی محسوب می شود. در این بازی باید دشمنان خیالی خود را از بین ببرید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نمی‌دانم تابه‌حال بازی Minecraft را امتحان کرده‌اید یا نه. این بازی جالب که چند سال است با فروش غیرمنتظره خود دنیا را قبضه کرده است، به بازیکن اجازه می‌دهد هر آنچه دلش می‌خواهد را از هیچ بسازد و در دنیای مخلوق خود (یا دیگر بازیکنان) به گشت‌و‌گذار بپردازد. گرافیک بازی ماین کرافت بسیار ساده است و همه موفقیت خود را مدیون گیم‌پلی اعتیادآور خود است. البته فقط در قسمت گرافیک نیست که ماین‌کرافت لنگ می‌زند. وقتی پای مبارزه به میان می‌آید، حداکثر فقط یک شمشیر یا کمان در اختیار دارید که برای خیلی از بازیخورهای حرفه‌ای ناامیدکننده ظاهر می‌شود. آنهایی که ارادت خاصی به ظاهر نوستالژیک ماین کرافت یا گیم‌پلی آن دارند و دوست دارند آن را از منظری اکشن‌تر تجربه کنند، می‌توانند بازی Gun Crafter را امتحان کنند.



 
گرافیک بازی گان کرافتر کاملا شبیه ماین کرافت است. در این دنیا نیز همه چیز با بلوک ساخته می‌شود. محوریت اصلی بازی این است که باید با بلوک‌ها سلاح‌های خلاقانه بسازید و سپس با آنها آزمون‌های تیراندازی متعددی را پشت سر بگذارید. در بدو ورود به بازی فقط یک خانه برای ذخیره سلاح دارید که از چهار قسمت ساده تشکیل شده است.
ابتدا فقط می‌توانید یک سلاح چوبی کوچک بسازید. به مرور و با پیشرفت در بازی و کسب مراتب بالاتر، به عناصر بهتر و قوی‌تری دست پیدا کرده، می‌توانید سلاح‌های بیشتر و بهتری بسازید. بلوک‌های متفاوتی برای قسمت‌های مختلف اسلحه (دسته، بدنه، ماشه، لوله و...) وجود دارد. با ساخت اولین سلاح خود وارد بازی خواهید شد.



در کل 16 مرحله برای تفنگ‌بازی در اختیار دارید که فقط یکی از آنها در ابتدا قابل دسترسی است. با کسب مدارج بالاتر، مراحل بعدی هم باز خواهند شد که هر مرحله از چند آزمون مختلف تشکیل شده است. آزمون‌ها به این صورت هستند که تعدادی بلوک در قالب‌های مختلف بین شما و حریفتان قرار دارد. طی زمان مشخص شده، باید هرچند تا از بلوک‌ها را که می‌توانید تخریب کنید.

مقدار مهمات لازم برای تخریب هر بلوک با دیگری متفاوت است و هرچه بلوک مقاوم‌تری را به‌عنوان هدف خود انتخاب کنید، پاداش بالاتری خواهید گرفت. بعضی بلوک‌ها هم امتیازهای ویژه در خود نهفته دارند.

همان‌طور که در مشخصات بازی آمده است، این عنوان کاملا مجانی است و طبعا برای دستیابی به مراحل بالاتر و خانه‌های بیشتر برای خلق اسلحه بیشتر و... باید حسابی رنج بکشید و بارها و بارها یک آزمون را از سر بگذرانید. البته کسانی که حوصله این کارها را ندارند، با پرداخت 100 دلار ناقابل! می‌توانند تمام مراحل و مقدار زیادی از محتواها را باز کرده، دمار از دودمان گیمرهایی که نان بازوی خودشان را می‌خورند، دربیاورند!



در سیستم بازی، حرکت تعریف نشده است و در تمام مدت یک جا ثابت باقی می‌مانید. اما کنترل ژیروسکوپی بازی برای هدفگیری استفاده می‌شود و توسط لمس صفحه نیز می‌توانید تیراندازی کنید. بقیه موارد، مانند خشابگذاری نیز به کناره صفحه الصاق شده‌اند که با کشیدن یک خط ساده روی آنها می‌توانید از عمل مورد نظر بهره بگیرید.

شاید تنها انتقاد کاملا روا به این بازی، این باشد که بیشتر سلاح‌ها مانند هم شلیک می‌کنند که آن هم از کم‌کاری و سمبل کردن کار ازسوی تیم برنامه‌نویس ناشی می‌شود تا مشکلات ناشی از نبود بودجه. حواستان باشد گول ظاهر ساده این بازی را نخورید. اگر تجربه‌های جدید (البته اگر اسم سیستم بلوکی که قبلا توسط بازی‌هایی مثل Kingdom Hearts به زیبایی انجام شده بود را بتوان تجربه جدید دانست) را دوست دارید، این عنوان را از دست ندهید که یکی از بهترین رتبه‌های دانلود را بین بازی‌های دستی دارد.

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.


حجم : 28.18 MB
نسخه اندروید : نسخه 2.0.1 به بالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۴:۴۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
سلام.درباره2تانرم افزاری که واسه روت کردن گوشی گذاشته بودین بیشترتوضیح بدین.universalAndrootوz4root.توصفحه اولشون چندتاگزینه دارن کدوموانتخاب کنیم؟گوشی فرمت نمیشه؟باتشکرازسایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
میلاد هلیلانی
۱۸:۱۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
خسته نباشید بازی خیلی خوبی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ليلا
۲۰:۴۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشيد همه چي عالي
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۴۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
خسته نباشید میشه لطف کنید والیپرهای مهر ماه رو دوباره واسه دانلود بذارید؟ ممنون میشم.
آخرین اخبار