کامران در نطق ميان‌دستور؛

سه وزير باقي مانده هرچه سريعتر به مجلس معرفي شوند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: از مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور درخواست دارم هر چه سریع‌تر سه وزیر باقی‌مانده کابینه به مجلس معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، «حسن کامران دستجردی» نماينده اصفهان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 31 شهریور) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به رزمندگان گفت: فرهنگ جبهه ضد فرهنگ اشرافی‌گری است.
 
وي در ادامه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان از یک فرهنگ تبعیت می‌کردند و امروز هم باید این فرهنگ را در سه قوه جاری و ساری سازیم که این به معنای اجرای سیره امام خمینی (ره) در جامعه است.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بیان اینکه رزمندگان که در زمان دفاع مقدس به جبهه رفتند به اذن امام خمینی (ره) بود، ادامه داد: سیره امام راحل مردم‌داری بود، همین بسیج و مردم بود و ما نمایندگان بر روی خون این افراد نشسته و ریاست می‌کنیم و امنیت و کیان ما در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در نرمش قهرمانانه و تبدیل کردن آن به فرهنگ است باید اصول، حرمت خون شهدا و سیره امام خمینی (ره) را حفظ کنیم.
 
وي با اشاره  به آغاز سال تحصیلی افزود: از مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در خواست دارم هر چه سریع‌تر سه وزیر باقی‌مانده کابینه به مجلس معرفی شوند.
 
وی ادامه داد: فرهنگ دانشگاه و مدارس باید به تولیدات این دانش‌آموزان و دانشگاهیان برسد و در بُعد اخلاقی اخلاقی نیز شهید فهمیده که امام راحل افزودند رهبر ما است از مدارس رشد یافته است.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به فرا رسیدن فصل موسم حج بیان کرد: نباید مسئولان و مقامات خارج از نوبت به حج بروند، حج واجب یکبار است. افراد بی‌شماری وجود دارد که آرزوی رفتن به حج را دارند اما در زمان موسم حج از ما بهتر با نوبت دیگران و با رانت مذهبی به حج می‌روند.
 
کامران با اشاره به مشکلات مسکن ایثارگران ادامه داد: بانک‌ها و شرکت‌ها همچنان قوانین مربوط به ایثارگران را اجرا نمی‌کنند، وزیر مسکن نیز باید به دنبال مشکلات این قشر جامعه باشد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پايان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: کشاورزان اصفهانی در حوزه زاینده‌رود در زمان صفویه بر سر تقسیم آب مشکلاتی را داشتند که شیخ بهایی حق آب از چهارمحال و بختیاری تا گاوخونی برای آنها تعیین کرد و زمانی که این حق آب‌ها فروخته شد به مراکز متعددی مثل فولاد و ذوب اصفهان باید به کشاورزان خسارت پرداخت شود.   
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: وزیر ، معرفی ، دستجردی ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار