ویژه برنامه های بازگشایی مدارس در رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ دوشنبه اول مهر همزمان با بازگشایی مدارس در برنامه بامداد فرهنگی، هزار راه نرفته و هفت کوچه به این موضوع می پردازد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه بامداد فرهنگی که برنامه صبح گاهی رادیو فرهنگ است در روز اول مهر به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در بخش ویژه «نیم نگاه» گزارشی از  آغاز سال تحصیلی و آغاز زنگ مدارس به خصوص برای کلاس اولی ها پخش می کند.

این برنامه کاری از گروه فرهنگ و جامعه است که از ساعت 6:30 تا 8 صبح تقدیم علاقه مندان می شود .

برنامه هفت کوچه رادیو فرهنگ نیز که برنامه با رویکرد فرهنگ مردم است در این روز با توجه به جایگاه آموزش و پرورش در فرهنگ مردم ایران در گفتگو با دکتر محمد جعفری قنواتی (کارشناس فرهنگ عامه) به بحث و بررسی مکتب خانه ها و نظام اموزش سنتی در ایران و همچنین روندی که نظام آموزشی در فرهنگ ایرانی سپری کرده است می پردازد .

این برنامه به سیردبیری و تهیه کنندگی پرویز جمالی روز اول مهر ساعت 8:30 از رادیو فرهنگ پخش خواهد شد .

برنامه هزار راه نرفته کاری از گروه جامعه رادیو فرهنگ نیز که با موضوع روانشناسی و مشاوره هر روز ازساعت 16 تا 17  رادیو فرهنگ پخش می شود، در روز اول مهر به مناسبت آغاز ال تحصیلی در گفتگو با کارشناس برنامه دکتر مهتاب بیات ریزی( روانشناس و مشاور خانواده) درباره دغدغه های والدین در آغاز سال تحصیلی و چگونگی هدایت فرزندان در سال تحصیلی جدید بحث و گفتگو می کند و شنوندگان می توانند در طول اجرای برنامه نظرات ، سوالات  و پیشنهادات خود را با کارشناس برنامه در میان بگذارند .

این برنامه به سردبیری و تهیه کنندگی محمد حسینی ارجمند به روی انت رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 می رود ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.