شورای آکادمی پرسپولیس به ریاست رویانیان تشکیل جلسه داد

منتقمی: با پیشنهاد استیلی و تصویب شورا، ابوالقاسم‌پور و رأفت در آکادمی مشغول به کار شدند

نشست شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس امروز به ریاست محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه برگزار شد.

به گزارش  گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران قائم مقام باشگاه پرسپولیس که در این نشست حضور داشت، درباره نتایج این نشست به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در این نشست ابتدا بنابر پیشنهاد آقای حمید استیلی و با تصویب شورا، آقایان بهنام ابوالقاسم‌پور و پایان رأفت به عنوان مدیران استعداد یابی و اجرایی و فنی آکادمی فوتبال پرسپولیس منصوب شدند که زیر نظر مدیر آکادمی و بر اساس برنامه‌های کلان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در حوزه تیم‌های پایه فعالیت خواهند کرد.

بهروز منتقمی ادامه داد: همچنین مقرر شد نماینده‌ای از میان اولیای بازیکنان فعال در تیم‌های رده‌های پایه و آکادمی انتخاب شود که در مواقع لزوم در جلسات شورای آکادمی حضور پیدا کنند و ارتباط بیشتری بین بدنه آکادمی با خانواده‌ها ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: تجهیز ورزشگاه امام رضا (ع) به امکانات تاسیساتی جدید با توجه به نزدیکی فصل سرما و تکمیل و تحویل برنامه‌های استعدادیابی و کار برگ‌های مربوط به آن که مورد تاکید مدیریت باشگاه قرار داشت از دیگر مسائل طرح شده در این نشست بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین خبر از بررسی عملکرد مربیان فعال در رده‌های پایه باشگاه در نیم فصل رقابت‌ها داد که با هدف ارتقاء سطح فنی این تیم‌ها در نیم فصل دوم صورت خواهد گرفت./زر

برچسب ها: پرسپولیس ، منتقمی ، آکادمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.