محمودی:

شانس قهرمانی استقلال در جام باشگاههای آسیا، بیشتر از لیگ برتر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال باید تمام تلاشش را روی بازیهای آسیایی متمرکز کند زيرا شانش قهرمانی اش بالاست.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال استقلال در مقابل تیم فوتبال تایلند بازی قابل قبولی را ارائه داد. هر چند که نیمه اول بازی تیم تایلند بهتر ظاهر شد اما نیمه دوم این تیم استقلال بود که بهتر ظاهر شد.
خصوصاً با‌‌ آمدن فرهاد مجیدی به داخل زمین خدا را شکر بچه ها توانستند به خوبی از پس تیم مقابل بر بیایند و بازی را به سود خود به پایان برسانند و امتیاز بازی را کسب کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: با توجه به اینکه امسال هم بازیهای لیگ برتر و هم جام باشگاههای آسیا است. تیم استقلال باید بیشتر تمرکزش را روی بازی های جام باشگاههای آسیا قرار دهد. تیم استقلال از ترکیب خوبی برخوردار است و از همه مهمتر مربی بسیار خوبی دارد و تمام تلاشش را می کند که نتیجۀ خوبی  بگیرد و من فکر می کنم استقلال می تواند در این دوره مسابقات نتیجه مطلوبی بگیرد. شانس قهرمانی استقلال در جام باشگاههای آسیا بسیار بالاست.

محمودی در پایان در خصوص وضعیت استقلال در لیگ برتر گفت: امسال در لیگ برتر تیم های بسیار خوب و قوی حضور دارند و بازیکنان خوب و مطرحی در تمام تیم ها تقسیم شده اند. امسال تیم های قوی مانند  تراکتورسازی، سپاهان، پرسپولیس، فولاد و ... شانس قهرمانی دارند و استقلال هم مثل بقیه تیم هاست  و شرایطش با سایر تیم ها فرقی نمی کند. امسال مثل سال گذشته نیست که همه می گفتند استقلال قهرمان است. شانس قهرمانی استقلال در جام باشگاههای آسیا بیشتر از لیگ برتر است با تلاش و تمرکز بالایی که بازیکنان و مربی قم دارند. امیدواریم که در هر دو جام بتوانند نتیجه مطلوبی کسب کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار