بخش شمالی خط 3مترو تهران در اولویت کاری شرکت قرار گرفت

مدیر عامل مترو تهران گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اولویت شرکت مترو تهران برای ساخت و تجهیز خطوط مختلف به قسمت نیمه شمالی خط 3 منتقل می شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هابیل درویش امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در اولین جلسه کارگاهی نیمه شمالی خط 3 مترو تهران اعلام کرد: امروز اولویت شرکت متروی تهران برای ساخت و تجهیز خطوط مختلف به نیمه شمالی خط 3 منتقل می شود.

وی تصریح  کرد: نیمه شمالی این خط را طبق برنامه زمانبندی و دریکسال کاری تا پایان نیمه اول سال 93 به اتمام می رسانیم.

ضمن اینکه در دیگر خطوط درحال ساخت نیز فعالیت ها در جریان است.

وی خطاب به پیمانکاران و مشاوران نیمه شمالی خط 3 مترو تهران گفت: پیام روشن تقارن زمانی شروع این پروژه با 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اینست که انتظار داریم در این بخش از مترو نیز با همان روحیه و فرهنگ جهادی کار پیش برود.که مصداق عینی موفق آنرا در نیمه جنوبی خط 3 باهمه پیچیدگیها و سختیهای کار تجربه کردیم .

مدیر عامل شرکت مترو تهران بابیان اینکه کار ساخت نیمه جنوبی این خط با انجام تست سرد به طول 12 کیلومتر به اتمام رسیده و به زودی به بهره برداری رسمی خواهد رسید برای عملیاتی کردن برنامه زمانبندی اتمام پروژه نیمه شمالی خط 3 ضرورت دارد کارگاهها به صورت دو شیفته و شبانه روزی و با تمام قوا فعالیت کنند.

درویشی با تاکید بر اینکه شخصا از طریق بازدیدهای میدانی و مکرر فرآیند پروژه را مدیریت خواهد کرد گفت: در پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران هیچ مشکلی نداریم و انتظار داریم از این شرایط به نحو احسن و مطلوب برای پیشبرد امور بهره ببریم.

گفتنی است خط 3 مترو تهران به طول 37 کیلومتر به عنوان طولانی ترین خط مترو خاورمیانه جنوبی ترین نقطه شهر را به شمالی شرقی تهران متصل می کند.

برچسب ها: مترو ، کارگاهها ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار